פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא חובות ללא הודעה מסודרת - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
חובות ללא הודעה מסודרת - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
27/07/2014 11:28
שלום רב,
נתקלתי בשתי בעיות לאחרונה: (מצטערת על אורך הפנייה)

1.עלינו לארץ בשנת 2000 וגרנו בדירה בחיפה. לאחר מכן ב2001 עברנו לדירה אחרת גם היא בחיפה. מאז גרנו בשכירות בעוד 4 דירות בקריות.חשוב לציין שתמיד הקפדנו לעדכן את הכתובת בתעודת זהות. לא מזמן התקשרתי לעיריית חיפה כדי להסדיר דו"ח חנייה אלא שטעיתי בשלוחה וגיליתי ורק כך גיליתי שעל שמה של אימי יש חוב של כאלף ש"ח על חשבון מים וארנונה מ2001-כלומר מהדירה הראשונה שלנו בארץ.

החוב המקורי היה כ200-300 ש"ח וכל השאר היא ריבית. כנראה מדובר בחשבונית שנפלה בין הכסאות וכבר בעל הבית המקורי קיבל אותה. שוב-אנחנו מעולם לא קיבלנו שום התראה על החוב. מה גם אמרו לי שהכל נשלח לכתובת הישנה. עברתי שם כדי לאתר מישהו אבל הבניין כבר לא קיים. שאלתי היא-האם הגיוני שאנחנו צריכים לשלם אלף ש"ח על משהו שגיליתי בטעות וכבר 13 שנים לא יצרו קשר איתנו בנושא?

2 בשנת 2009 סבתא שלי עעברה התקף לב והזמנו מד"א. הם נתנו לנו שטר שהיה צריך לשלם, אבל מכיוון שסבתא הייתה במצב נוראי והועברה לטיפול נמרץ לתקופה של כחודש ימים אף אחד בבית לא דאג לניירת. אני מבינה שזה על אחריותינו ואין לי בעיה לשלם את החוב.

הבעיה שהחוב עלה לפני חודש בעת ששילמתי על אשפוז אחרון של סבתא שלי. מסתבר שהתיק כבר אצל עורכי דין ואנו נדרשים לריבית של 472 ש"ח והמד"א טוענים ששלחו לנו מכתבים. ושוב מאז עבנו 2 דירות ומכתבים לא הגיעו אלינו.

ביקשתי שישקלו בשנית את עניין הריבית שכן הייתי אז תלמידה ואמא שלי לא דוברת עברית ואת הטיפול המסודר בחשבונות וניירת לקחתי על עצמי רק בצבא לצערי ב2011. בתגובה עודכנתי כי אכן רואים שלא קיבלנו שום התראה על החוב פרט לשטר ההוא בעת האשפוז ועל כן הם מוכנים להוריד לי מהריבית 150 ש"ח ועדיין עלינו לשלם ריבית של 322 ש"ח. גם פה השאלה שלי היא האם יש משהו לעשות בנדון?

אין לי בעיה לשלם על החובות עצמם, מפריע לי עניין הריביות העצום עבור שנים כשבעצם בשני המקרים לא קיבלנו התראות במקרה של דירה מ2001 והתראה אחת בלבד שנתנו לנו בזמן רגיש ביותר בטיפול נמרץ.

שוב מצטערת על אורך הפנייה, פשוט אני קצת נואשת,
תודה רבה!!




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: חובות ללא הודעה מסודרת - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close