פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא בעיה - ייעוץ של עורך דין - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
בעיה - ייעוץ של עורך דין - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
29/01/2015 17:20
לפני כמה וכמה שנים, לא יודע בדיוק כמה, בטוח שמעל 5, היה אדם חייב לאבי סכום של 20,000 באומדן. אותו אדם (א'), נתן לו צ'קים של אדם אחר(ב') שהיה חייב לו כסף.

הצ'קים של ב', שניתנו ע"י א', חזרו. לפני שנה וחצי בערך, אבי נתן לעו"ד שעוסק בהוצל"פ(אם אני לא טועה), להתעסק עם שלושת הצ'קים של ב', אשר נתן לו א', שכאמור, היה חייב לאבי את הכסף. עוה"ד הלך להוצל"פ להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לב', האדם ששמו רשום על הצ'קים.

מפה לשם - במקום להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לב', הוא הוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לאדם ששמו זהה לחלוטין לזה של ב', כאשר אין קשר ביניהם, ואדם נקי לחלוטין שעמד לטוס לחתונה של אחיו, גילה בשדה התעופה כי יש לו צו עיכוב יציאה מהארץ בגין חוב להוצאה לפועל, חוב שהוא איננו שלו, אשר נובע מהצ'קים שחזרו, שניתנו לנו ע"י א' ולא על-ידו בכלל.

אותו עורך-דין אינטיליגנט שאבי שכר, מסיבה שטרם ידועה לי, כרגע קיבל כתב תביעה ע"י האדם ששמו זהה לחלוטין לשמו של ב', שנמנע ממנו לצאת מהארץ על לא עוול בכפו.

הבעייתיות: בזמן כל הטרטורים והעניינים שזזו לאט לאט - א' נפטר.

האם יש מה לעשות עם החוב? מהו הסכום שידרוש עו"ד מן השורה להתעסק עם שלושת הצ'קים של ב', שכאמור, שאין לו שום קשר אלינו, כאשר א' בכלל נפטר ולמעשה אין קשר של ממש בינינו לבין ב'?

האם יש לאבי מקום לתבוע את עורך הדין בגין התרשלות? שכן רק מכתב התביעה שניתן ע"י האדם ששמו זהה לשמו של ב' עולות מספר עילות להגשת כתב תביעה מצידנו נגד אותו עורך דין.




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: בעיה - ייעוץ של עורך דין - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close