פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא חוצפה של רשות השידור! - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
חוצפה של רשות השידור! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
01/05/2016 12:04
כפי שידוע רשות השידור, הגוף המיותר והעושק הזה.. נמצא בפירוק.
לפני כמה זמן ראיתי בתוכנית הכל כלול כתבה שמדברת על כך ששולחים באופן שרירותי עיקולים לאנשים וגובים כספים מבלי לבדוק ולברר, כשלאנשים אין דרך להתמודד מולם ולהוכיח כי אינם חייבים. והינה נפלו גם עלי.
לפני חודשיים טלפון מהבנק: יש הוראת עיקול מרשות השידור 1380 שח. אבל אני לא אמורה לשלם.. גרה אצל ההורים ולהם אין מקלט טלויזיה בכלל בבית.. אז מה נפלו עלי?

נזכרתי שפעם שלחו בקשת תשלום.. פניתי למוקד ועדכנתי שאני לא צריכה לשלם.. הבחור רמז לי שהוא לא יכול לעזור כי הוא חברה חיצונית שרק עונה לטלפונים של רשות השידור.. ונתן לי פקס ומייל שלהם.. שלחתי דרך שניהם מכתב שמסביר שהם קצת התבלבלו.. ולא קיבלתי (כמובן) מענה.

מהפחד שיזכרו בי שוב עשיתי ניסיונות נוספים להשיגם. פיקססתי למעלה מ10 פעמים!! שלחתי מייל ושלחתי פניות דרך "יצירת קשר" באתר שלהם, אבל אין קול ואין עונה. לדעתי בהתעלמות מכוונת.

תוך כדי סגרו אותם.. אבל החצופים שולחים צוי עיקול לאנשים. שלחתי גם הפעם 3 פעמים מייל ופקס.. רציתי להגיע אליהם בכדי לסדר דברים פנים מול פנים או לפחות לדבר עם נציג אנושי בטלפון. אבל אין להם קבלת קהל בכלל. שולחים עיקול ומציבים עובדה! קיבלתי הודעה במייל שלי שכיון שלא פניתי בעבר להודיע שאני לא חייבת בתשלום אגרה, הם לא יבטלו עכשיו את העיקול ועלי לשלם.
מה לא מובן? אין לי טלויזיה!

לאחר שלקחו את הכסף עשיתי שיחה נוספת עם המוקד שלהם ונאמר לי שאין עוד חוב.

כבר לקחו את הכסף.. פשוט גניבה. אבל לא היתה לי דרך להתמודד מולם. אז הנחתי לזה. הבעיה היא שלפני החג קיבלתי עוד טלפון מהבנק...

מנחשים?

הנשמות הטובות אמרו לעצמם.. אם אין דרך לעשות משהו נגדנו.. ניקח עוד קצת כסף מאנשים שכלל לא חייבים בתשלום, גם ככה הם לא יכולים לעשות כלום.

אני אשמח להתייעץ עם עורך דין לגבי מה ניתן לעשות נגד התעמרות של העושקים האלה. אני רוצה את הכסף שלי חזרה ודורשת את הסרת העיקול.

בנוסף, אני יודעת שישנם עוד אנשים במצבי. אשמח אם תצרו קשר בפרטי שנעשה להם סדר.




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: חוצפה של רשות השידור! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close