ביום שישי האחרון, ללא ידוע מראש (ובדיעבד כתוצאה משגיאה) נחסמו שני כרטיסי האשראי שלי על ידי הבנק.
1.הבנק לא יידע אותי בשום צורה כלשהי על פעילות חשודה בחשבון ו/או חסימת הכרטיסים.
גיליתי את המציאות כששילמתי (ניסיתי לשלם) במסעדה/פאב (חשבון גדול מאוד) עליי ועל עוד חברים שבאו לבקר אותי מחו"ל.
2.לא הייתה שום דרך ליצור קשר עם הבנק (ניסיתי כ-5 מספרים שונים, אתר האינטרנט, אפליקציה, ואפילו התקשרתי למנהלת הסניף שלי). כל המוקדים סגורים ולא ניתן לתת לי שירות/תמיכה בנושא.
3.כתוצאה מכך כל הסופש הייתי תקוע ללא כסף (לא חסר לי כסף בחשבון. רק נמנעה ממני הגישה אליו).
לא יכלתי לארח את חברי כפי שתכננתי ולא יכלתי אפילו להתנייד אל ביתי (הייתי בת"א ואני גר בב"ש).
הבנק הפך אותי להומלס.
נאלצתי לשנות את כל תוכניותי לסופ"ש ולוותר על חלק גדול מהן (כולן בגדול).
אני יכול בפירוט לשבת ולספר על הבעיות הרבות הנוספות שצצו עקב המקרה וצעדים שנאלצתי לנקוט אבל אני לא רוצה להעמיס כאן בטקסט יותר מידי.
4.מכיוון שהכרטיסים דווחו כגנובים "ולא עשיתי דבר בנושא מעל 24 שעות" = היה סוף שבוע ולא יכלתי ליצור קשר עם אף גורם בבנק. הם נחסמו לצמיתות והנפקת חדשים תיקח כשבוע (נכון לעכשיו יש לי דרך למשוך כסף מזומן בעזרת הפלאפון. מידע שהצלחתי לגלות בצהרי יום ראשון - כיומיים לאחר החסימה).
השאלה שלי היא כזאת, האם לבנק אין איזושהי מחוייבות אלי כלקוח לאפשר לי גישה לכספי?
אני מרגיש באמת ובכנות שעברתי עוול גדול (דמיינו להיות באמצע עיר ללא אפילו שקל אחד. תחושה בכלל לא נעימה בלשון המעטה). כשדיברתי עם נציגת הבנק הוצע לי "אולי איזה קפה ומאפה או משהו" וגם זה לא בטוח.
יש איזשהו תוקף משפטי לשירות הבסיסי אותו הבנק מחוייב לספק לי ? לצורה שבו הוא צריך לנהוג בי כלקוח? או האופן המינימאלי שבו עליו לפצות אותי במקרה קשה שכזה?
מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.
ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!