פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא עזרה בסיפור ארוך ומורכב - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
עזרה בסיפור ארוך ומורכב - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
29/07/2016 00:48
אז הסיפור שלי מתחיל לפני כשבוע כשגיליתי שרשות המים של י-ם עיקלה מחשבוני כסף (ללא הודעה מוקדמת), מיד התקשרתי אל 'הגיחון' לברר במה מדובר והם ענו שזה חוב מדירה שגרתי בה בירושלים לפני כ-9 שנים (!!!!) הייתי בשוק כי עבר המון זמן וגם לא הבנתי איך הם עיקלו מבלי שידעתי על כך ושאלתי מדוע לא הוציאו דואר רשום או לפחות בשיחת טלפון. הם טענו ששלחו מכתבים כל הזמן הזה לכתובת הזו.
שאלתי לגבי דואר רשום, שיחת טלפון והם ענו שנשלח גם ס.מ.ס לפני כחודשיים, אני לא קיבלתי כזה...
לאחר מכן כששאלתי על תקופת החשבון הם ענו שזה משנת 2014. כשהסברתי שגרתי בדירה רק שנה (כלומר עזבתי ב30/9/07 - 7 שנים לפני תאריך תחילת החוב) ושזה הרבה לפני התאריך שהחוב קשור אליו, זה לא ממש עניין אותם והם אמרו שכל עוד שמי במערכת אני חייבת בתשלום. אינני יודעת מדוע אני עדיין רשומה במערכת . למיטב זיכרוני אני כן הודעתי לחברה שאני עוזבת אבל זה מילה שלי מול שלהם, בכל אופן ולמזלי אני אדם מסודר ובכל דירה שאני יוצאת ממנה אני מבקשת מבעל הדירה לחתום שאני נקייה מתשלומים ועניינים הקשורים לדירה ושהחוזה בינינו הסתיים ואכן יש לי מסמך שבעלת הבית דאז חתומה עליו.
העניין הוא שלא עניין את החברה המסמך הזה ולא עניין אותם שאני לא קשורה לחוב אלא רק בגלל טעות ביורוקרטית. כל עוד השם שלי במערכת אני בעלת החוב.

אז זו שאלה ראשונה - האם זה חוקי מה שהם עושים? האם המסמך שלי אכן לא רלוונטי? גרתי במקומות אחרים, אני יכולה להביא את השוכרים שגרו בנכס אחריי (אני כבר מכירה את כל השוכרים בגלל שערכתי תחקיר בן-יומיים להבין מי יצר את החוב החל מ2014).

בכל אופן, משגיליתי שאני עדיין רשומה כמובן שפעלתי מידית להסרת שמי מהמערכת, הגעתי לבעלת הדירה (וזה היה לא פשוט) והיא ממש לא הייתה מעוניינת לשתף פעולה. היה לה נח שהשם שלי במערכת ולא רצתה שום קשר כדי לא להיות חייבת בעצמה. היא סירבה לדבר עם החברה ולהסביר להם את המצב.
הסברתי לה שאני מבלה שעות של חקירה מתישה והיכרות עם כל השוכרים ותאריכי מגוריהם בנכס ושכבר הבנתי מי גר בנכס בתקופת החוב וניסיתי ליצור קשר אך גיליתי שאחד מהשניים גר בחו"ל כרגע והשניה טרם חזרה אליי. במקרה כזה יש בעלת הבית יכולה פשוט לפדות את הצ'קים שהיא לשוכרים במעמד חתימת החוזה. בשביל זה בדיוק יש לה את הביטחונות הללו. שאלתי אותה על זה בשיחה והיא לא הגיבה.

השאלה השנייה היא בקשר לבעלת הדירה שידעה כל השנים הללו שהחשבון על שמי ולא טרחה להרים אלי טלפון ולעדכן אותי, גם כשחברת המים פנתה אליה בנוגע לחוב לפני כשנתיים (כך נאמר לי מהחברה) - האם היא לא אמורה לוודא ששוכר חדש יעביר את שמו למערכות המים, חשמל וכו'...? במשך השנים הללו התחלפו כמה וכמה אנשים בנכס והיא ידעה כל אותו זמן שזה על שמי ולא יצרה קשר.
אני צריכה להגיד תודה שבסה"כ מדובר בשוכרים טובים ששילמו כחוק רוב הזמן והחוב יחסית קטן - אם מישהו מהשוכרים היה בוחר לא לשלם, זה יכל היה להצטבר ב-7 שנים להמון כסף.

תודה מראש




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: עזרה בסיפור ארוך ומורכב - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close