body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא מה מומלץ לעשות? - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
מה מומלץ לעשות? - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
28/02/2015 19:30
ק.ס 28/02/2015 19:30
אדם נתן הלוואה לפני כמה שנים לבני זוג למעלה מ-100 אלף.

לבטוחה ניתנה המחאה של אחד מבני הזוג עם הסכום הנקוב חתומה ללא תאריך כדי שבמקרה הצורך תופקד. לאחר שנדחה בלך ושוב והבטחות סרק מבני הזוג הפקיד ההמחאה וזו חזרה חשבון סגור. עוד גילה במכתב של אותו שבן זוג זה שנתן ההמחאה פשט רגל וקיבל הפטר וטען כי הכליל החוב הנל. הבדיקה מעלה שלא הוכלל החוב ואף לא נשלחה הודעה על ידי החייב.

האם בשלב זה, בדגש על השלב, שכבר ניתן הפטר חלוט יש סיכוי? האם הייתם מגישים לתיק פשיטת רגל בקשה או פותחים תיק הוצאה לפועל לצורך ביצוע שטר?