body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא מכתב מההוצאה לפועל - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
מכתב מההוצאה לפועל - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
25/05/2015 15:10
הלנה 25/05/2015 15:10
שלום רב,

היה לי חוב בחברה שממנה לקחתי הלוואה עבור רכישת רכב, שולם כל הסכום ע"י חברת ביטוח נשארה יתרה של 1200 ש"ח. חוב הועבר לטי]ול עורך דין ונפתח תיק הוצאה לפועל. במשרד עו"ד טוענים שמסרו מכתבים לאימי והיא סירבה לחתום על קבלה והם לא יודעים אם מכתב נמסר או לא. אימי לא דוברת עברית קודם כל וגם אם הייתה מקבלת מכתב בטח הייתה מוסרת לי.

אגב אני פניתי לאותה חברה על מנת להסדיר את החוב ואז גיליתי שזה כבר בהוצאה לפועל.

כרגע חוב עומד על 3000 ש"ח במשרד לא מוכנים לבוא לקראתי על מנת להוריד בסכום, למרות שלפני שנפתח התיק בהוצאה לפועל לא קיבלתי שום התראה.
אשמח לעזר בנידון
תודה