body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא למה מעקלים לי את החשבון? - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
למה מעקלים לי את החשבון? - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
26/05/2015 21:37
תמר 26/05/2015 21:37
צריכה שמישהו יסביר לי למה לכל הרוחות "עסק" שתבע אותי, ושופטת בהוצאה לפועל החליטה שאני אשלם בתשלומים ואני עובדת ועומדת בתשלומים בצורה יפה כל חודש, באיזה קטע הבנק שלי עכשיו שולח לי ש"מעקלים לי את החשבון לפי גובה החוב ב___". באיזה קטע בכלל? בשביל מה אני משלמת לכם כל חודש?! יד ימין לא יודעת מה שיד שמאל עושה???

בכל אופן, אשמח אם מישהו יעיר את עיניי בנושא, כי אם מגיע להם שאתבע אותם בחזרה וארוויח משהו רק מעוגמת הנפש הבלתי נגמרת שהם גורמים לי, אני מאוד רוצה לדעת.

תודה