body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא בעיות עם צ'קים - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
בעיות עם צ'קים - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
18/01/2017 15:30
אלונה 18/01/2017 15:30
נתון: ב2007 פרצו לרכב, גנבו תעודות, צקים, כרטיסי אשראי וכו. יש אישור ממשטרה על כך. יום למחרת העבירו את אחד הצ'קים עם סכום מכובד וחתימה מזויפת לצד ג'.

כמובן, הצ'ק חזר ויש גם אישור מהבנק על חתימה שלא של בעל הצ'ק. בספטמבר 2009 קיבלנו מכתב מעו"ד של אותו צד ג' עם דרישה לתשלום פלוס כל מיני תוספות.

העברנו לאותו עו"ד את כל המסמכים והוא אמר שסוגר את התיק. היום קיבלנו הוצאה לפועל על אותו צ'ק. בבירור מול הוצאה לפועל גם הסתבר שאותו בן אדם שינה צאריך באותו צ'ק אחרי שעו"ד שלו סגר את התיק וניסה להפקיד אותו שוב וכמובן הצ'ק חזר ועל אותו הצ'ק הוא הגיש עכשיו הוצאה לפועל.

קיבלנו טלפון של אותו בן אדם שהגיש תביעה מהוצאה לפועל ודיברנו איתו להבין על מה מדובר - הוא אמר שהוא רוצה שאנחנו נביא לו את הכסף והוא יגיד מי נתן לו את הצ'ק כדי שאנחנו נתבע אותו.

כמה שאלות בנושא:

ברור שנגיש התנגדות לתהליך הוצאה לפועל. אבל האם עלינו לדעת משהו מיחד? האם צריך לציין משהו מיוחד בהתנגדות? האם צריך לקחת עורך דין או שבמצב שלנו התנגדות תתקבל ללא שום בעיה? איזה מבמכים כדאי לצרף להתנגדות? והאם אנחנו צריכים לעשות עוד משהו?