body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא גביית חובות ישנים מאנשים - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
גביית חובות ישנים מאנשים - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
17/07/2017 09:29
מנחם 17/07/2017 09:29
למעלה משלושים שנה חייבים לי מספר אנשים כספים. ניסיתי לגבות באמצעות הוצאה לפועל אבל לאחר שנים נוכחתי שהמערכת מסורבלת ולא כל כך יעילה.

פניתי לע"וד שהבטיח לגבות אולם ללא הצלחה. לפני כ-8 שנים בן משפחה המליץ על עורך דין מסויים שלמד אתו משפטים ולדבריו אני יקבל ד"וח כל 6 חודשים.

לפני זמן מה הודיע קרוב המשפחה ששרת המשפטים הכריזה על מחילת חובות ולכן לא מגיע לי דבר. ברצוני להעיר 1 במשך 8 שנים לא קיבלתי אגורה. 2 כמו כן לא קיבלתי דו"ח 3 הוא מסרב לתת לי את המסמכים של ההוצאה לפועל 4 למי אני פונה או מה יש לעשות ?