עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - חוב של חבר לשעבר - מה עושים?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
27/04/2015 07:47
לפני 4 שנים הלוונו בעלי ואני ל"חבר" (פעם היה - היום כבר לא) סכום כסף נכבד כדי לעזור לו לפתוח עסק , כמונו היו עוד מספר אנשים שעזרו לאותו בחור בהלוואה של כסף , יש לציין שבאותו הזמן החברות הייתה טובה וקרובה , ההלוואה נעשתה ע"י מסמך שמציין את סכום ההלוואה וסכום הריבית שתינתן לנו בהחזר ההלוואה .

כמו כן צולם וידיאו של הבחור שלווה מאיתנו את הכסף , ואומר שהכסף יוחזר במלואו , הזמן עבר והבחור עזב את הארץ לאוסטרליה , נשמר איתו קשר ואז הוא התנתק לחלוטין , לא מיילים ולא שיחות טלפון עזרו , יצרנו קשר עם המשפחה שלו באילת והם אמרו שהוא לא יצר איתם קשר בשנים האחרונות , אנחנו לא חיים בארץ היום אבל בקשר יציב עם האנשים הנוספים שהלוו לו כסף (הסכום הכולל של ההלוואות מכולם קרוב ליותר מ-150 אלף שקל).

הבחור עדיין באוסטרליה נשוי ובעלים של עסק עצמאי , לפני חצי שנה הצלחנו ליצור איתו קשר והוא "שיחרר" לנו חלק מהסכום שהוא חייב לנו אבל עדיין נותר מעל לחצי מהחוב שהוא חייב לנו , יש נגדו צו מעצר ברגע שהוא נוחת בארץ הוא נעצר (בעקבות תלונה בנושא) הוא מודע לזה וכניראה לא ישוב לארץ עד שהחוב לא יוסדר מול כולם , יש עוד דרכים להגיע אל הכסף ? האם אפשר לדרוש את החוב מהמשפחה שלו ? השגרירות באוסטרליה יכולים לעזור בזה ? תודה מראש לעונים




 
close