עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - תביעה אפשרית נגד בנק
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
24/05/2016 22:02
ביום שישי האחרון, ללא ידוע מראש (ובדיעבד כתוצאה משגיאה) נחסמו שני כרטיסי האשראי שלי על ידי הבנק.
1.הבנק לא יידע אותי בשום צורה כלשהי על פעילות חשודה בחשבון ו/או חסימת הכרטיסים.
גיליתי את המציאות כששילמתי (ניסיתי לשלם) במסעדה/פאב (חשבון גדול מאוד) עליי ועל עוד חברים שבאו לבקר אותי מחו"ל.

2.לא הייתה שום דרך ליצור קשר עם הבנק (ניסיתי כ-5 מספרים שונים, אתר האינטרנט, אפליקציה, ואפילו התקשרתי למנהלת הסניף שלי). כל המוקדים סגורים ולא ניתן לתת לי שירות/תמיכה בנושא.

3.כתוצאה מכך כל הסופש הייתי תקוע ללא כסף (לא חסר לי כסף בחשבון. רק נמנעה ממני הגישה אליו).
לא יכלתי לארח את חברי כפי שתכננתי ולא יכלתי אפילו להתנייד אל ביתי (הייתי בת"א ואני גר בב"ש).
הבנק הפך אותי להומלס.
נאלצתי לשנות את כל תוכניותי לסופ"ש ולוותר על חלק גדול מהן (כולן בגדול).
אני יכול בפירוט לשבת ולספר על הבעיות הרבות הנוספות שצצו עקב המקרה וצעדים שנאלצתי לנקוט אבל אני לא רוצה להעמיס כאן בטקסט יותר מידי.

4.מכיוון שהכרטיסים דווחו כגנובים "ולא עשיתי דבר בנושא מעל 24 שעות" = היה סוף שבוע ולא יכלתי ליצור קשר עם אף גורם בבנק. הם נחסמו לצמיתות והנפקת חדשים תיקח כשבוע (נכון לעכשיו יש לי דרך למשוך כסף מזומן בעזרת הפלאפון. מידע שהצלחתי לגלות בצהרי יום ראשון - כיומיים לאחר החסימה).

השאלה שלי היא כזאת, האם לבנק אין איזושהי מחוייבות אלי כלקוח לאפשר לי גישה לכספי?


אני מרגיש באמת ובכנות שעברתי עוול גדול (דמיינו להיות באמצע עיר ללא אפילו שקל אחד. תחושה בכלל לא נעימה בלשון המעטה). כשדיברתי עם נציגת הבנק הוצע לי "אולי איזה קפה ומאפה או משהו" וגם זה לא בטוח.

יש איזשהו תוקף משפטי לשירות הבסיסי אותו הבנק מחוייב לספק לי ? לצורה שבו הוא צריך לנהוג בי כלקוח? או האופן המינימאלי שבו עליו לפצות אותי במקרה קשה שכזה?




 
close