body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - חוב לחברת בזק בינלאומי
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
02/10/2013 10:46
מיכאל 02/10/2013 10:46
בתאריך 20/12/2012 פניתי לחברת בזק בע"מ כדי לקבל הצעת מחיר לחיבור לתשתית האינטרנט דרכם. במהלך השיחה הנציגה הציעה לי גם להתחבר לטלפון הקווי שלהם ולשירותי בזק בינלאומי כספק האינטרנט בחבילה כוללת שבמבצע. לצורך קבלת הצעת המחיר היא התעקשה כי עליה להזין למחשב את פרטיי האישיים כגון שם מלא, ת"ז, כתובת, טלפון ומספר כרטיס אשראי.

היא גם הסבירה כי אין לי ממה לחשוש כי עפ"י חוק כל עוד אין להם את הסכמתי בכתב אני לא הופך ללקוח שלהם והם לא עושים כל שימוש בנתונים אלה. בעת מסירת הפרטים אמרתי לה גם כי במידה ואהפוך ללקוח שלהם אז החיוב אבקש שייעשה דרך הו"ק בנקאית ולכן איני מאשר לחייב את הכרטיס שמסרתי. בסיום השיחה קיבלתי את ההצעה במייל לצורך האישור. לאחר שבחנתי אותה השבתי לה במייל בתאריך 23/12/2012 כי ההצעה לא מאושרת. גם אמרתי לה זאת למחרת בטלפון.

בתאריך 13/4/2013 גיליתי כי בזק בינלאומי ביקשו לחייב את כרטיס האשראי שלי. מייד התקשרתי אליהם וביקשתי לבטל את החיוב.

לאחר בדיקה קצרה ראתה הנציגה כי מעולם לא גלשתי דרכם והסבירה כי כנראה מדובר בטעות של נציגת המכירות שלא ביטלה את העסקה. התקשרתי במקביל גם לחברת האשראי וביקשתי לבטל את החיוב שאכן בוטל בטרם הורדתו מהבנק. לאחר כשלושה חודשים קיבלתי מבזק בינלאומי דרישה לתשלום חוב שבינתיים גדל למעל מאה ש"ח.

מייד פניתי לנציגות פניות הציבור שלהם והסברתי כי מעולם לא אישרתי להיות לקוח שלהם וכי אני אפילו לא התעניינתי בהם כספק האינטרנט אלא פניתי לחברת בזק בע"מ כדי להתחבר לתשתית האינטרנט והטלפוניה שלא בוצעו ולמיטב הבנתי זו אינה אותה חברה ועל כן ביקשתי הסבר כיצד הגיעו פרטיי אליהם. בנוסף תהיתי שגם אם הייתי לקוח שלהם אז מדוע דרשו את החוב לראשונה לאחר מספר חודשים ולכן ביקשתי לבטל את החוב.

בתשובתם לא התייחסו לטענותיי וטענו כי לא התקבלה אצלם בקשתי לביטול המנוי (שכאמור מעולם לא היה!!!) וכי נשלח אליי מכתב הצטרפות הביתה (שלא קיבלתי אותו !! והתעלמו מבקשתי לקבל ראיות שאכן נשלח) וכי היות ויש בידיהם את פרטיי האישיים אז זו הוכחה כי אני לקוח שלהם על אף שבתשובתם הראשונה הם סירבו להשיב לי לפני מסירת מידע אישי. להלן ציטוט מתשובתם הראשונה:

" על מנת שנוכל לבחון ולהשיב לפנייתך נבקש את עזרתך בביצוע זיהוי... נציגי החברה מונחים לבצע תהליך זיהוי אחיד ללקוחותינו במוקד שירות הלקוחות,... על מנת להשלים את הזיהוי, נבקש את מס' תעודת הזהות של בעל המנוי וארבעת הספרות האחרונות של אמצעי התשלום ... לאחר אימות הזהות, נשמח להעניק לך שירות.".

לאחרונה קיבלתי מכתב מעו"ד המייצג את בזק בינלאומי ובו דרישה לתשלום החוב שבינתיים תפח לכמה מאות ₪ וכולל בתוכו שכ"ט עורך דין.

כיצד עלי לפעול כי בינתיים למרות כל ההתכתבויות וההסברים הם לא מוכנים לבטל את החוב.

אני מתלבט בין 4 אופציות:

1. לפנות אל עורך הדין ולהסביר לו את העניין,
2. להגיש תלונה לגוף מוסמך כלשהוא כגון משרד התקשורת/ מוקד אמון הציבור.
3. להמתין עד אשר הנושא יגיע לבימ"ש או שיפתח תיק הוצאה לפועל ואז בכתב ההגנה להציג את גרסתי.
4. להגיש תביעה משפטית כנגדם על עוגמת נפש ובקשה לביטול החוב.

תודה מראש.