body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - שאלה לעורך דין קומבליס
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
01/02/2015 20:40
טלי 01/02/2015 20:40
שלום. יש לי שאלה.
אמא שלי קנתה מזרן מחנות. את התשלום היא עשתה בכרטיס אשראי. מועד האספקה עבר המזרן לא הגיע. היא הלכה לחנות, החנות היתה סגורה עם שמועה מסביב על פשיטת רגל. היא דיברה עם בעל החנות שכל הזמין הבטיח היום מחר היום מחר המזרן יגיע..... היום היא היתה בחנות שפתוחה כרגיל. הבטיחו שהמזרן יגיע היום וכמובן טלפון מבעל החנות שמודיע שהיום זה לא יקרה. מה ניתן לעשות במצב כזה?