body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - הסדרת חוב לחברת סלולר
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
22/11/2018 09:41
דנה 22/11/2018 09:41
אהלן שאלה לי לגבי הסדרת חובות עם חברת סלולר.

ב30.9 קיבלנו מייל מחברת הסלולר שהם חוסמים את הקו שלנו. לאחר שלא הצליחו לגבות את התשלום מכרטיסצהאשראי שבוטל.

לאחרונה קיבלנו מכתב מחברת הסלולר שלנו שיש לנו חוב להסדיר.
תשלום חודשי מאוגוסט עד נובמבר + דמי טיפול עו"ד.

לפי הבנתנו ובתום לב בסוף ספטמבר הקו נחסם ולכן לא חשבנו שיחייבו אותנו עוד.
לטענת החברה הקו נחסם אך לא בוטל ולכן ה"חבילה" המשיכה להיות מחוייבת.

אשמח לדעת מה אומר החוק במקרה כזה.
איך היינו אמורים לעמוד על ההבדל? האם היו חייבים לציין במייל שקיבלנו דבר כזה?
הם כן ציינו שאם נסדיר את החוב הקו יחזור לפעילות אבל לא ציינו שאם לא אז נמשיך להיות מחוייבים ללא יכולת שימוש.

תודה לתשובותיכם המקצועיות.