body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - בעיה מול חברת האשראי
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
12/01/2021 23:21
איציק 12/01/2021 23:21
כרטיס אשראי עם הגבלה של 5000 ש"ח ליום במקסימום.
בעבר לא היה ניתן לגהץ או למשוך אפילו שקל מעבר ל5000 גם במספר תשלומים / גיהוצים
נמשך מהכרטיס 65 אלף במשיכות" קטנות" של גיהוצים בחברה לא מוכרת עם השם" חברת חשמל" כ10 גיהוצים של 1200 ועוד חברות כמו" חברת המים" כמובן הכל באותו יום עד לסכום של 65000
מה שהכניס למינוס של 25 אלף שח
הבנק מאשים את חברת האשראי (כרטיס בנקאי)
חברת האשראי אמרה שהנושא ידוע שאלו הם חבורת האקרים בנושא בבדיקה ונתן מענה / זיכוי עד 8 ימים
בזמן הזה החשבון מושבת כמובן
מדובר על אשא מבוגרת שנכנסה לדיכאון וחשבה שמשכו לה את כספה בני משפחתה.
ללא יכולת לקנות דבר
( כמובן שהכל בסדר ולא נזקקת לכלום)
האם קיים מקום לתביעה מול חברת האשראי? או שכל התהליך נחשב תקין? לא היו אמורים להתקשר לבדוק שהכל תקין?
להגביל את הגיהוץ ולהפחית נזקים?
האם מומלץ להעזר בשירותים של עורך דין בשלב זה?