body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - הוצאה לפועל מחברת סלולר
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
09/04/2013 01:17
א 09/04/2013 01:17
לאחרונה התנתקתי ממספר שירותים שקיבלתי מחברת סלולר. לפני ההתנתקות ביטלתי את הרשאת החיוב באשראי משום שהחברה רצתה לגבות במשך חודשיים סכום שגוי (אשר הוכר כשגוי גם ע"י הספקית) ע"ס כמה אלפי שקלים.

התרעתי בפני הספקית בפרק זמן של מעל לשבועיים לפני מועד החיוב בכדי שיתוקן וביטלתי את הוראת הקבע יום לפני מועד החיוב כי הספקית לא ביטלה החיוב השגוי (וחיוב שגוי נוסף כזה הופיע בחשבון גם בחודש שאחריו ).

בזמן שעבר עד התנתקותי המשכתי לקבל שירותים שעליהם הייתי אמור לשלם. יצרתי קשר עם הספקית ביוזמתי כ5 פעמים לפחות במטרה לקבל פירוט מעודכן ומנומק לחוב שהצטבר , וזאת כתנאי לחידוש הוראת הקבע. -אך לא קיבלתי אותו.
כל הפניות הטלפוניות הללו מוקלטות ונמצאות בידי.

אציין כי בתקופה בה הייתי לקוח נעשו בחשבוני כל מני חיובים שגויים ולמרות פניות טלפוניות ושתי פגישות מתואמות בנושא במרכזי השירות של הספקית - הדברים לא הוסדרו. למעשה ננקתה שיטת התשה (לבסוף הופנתי על ידם לפניות הציבור אך הרמתי ידיים כי מחוסר זמן וכוחות להמשיך )

לאחר התנתקותי יצרתי שוב (ביוזמתי, כאמור) קשר עם הספקית , הפעם דרך פניות הציבור ושטחתי שוב את טענותי על כל החיובים השגויים שנעשו בעבר (וכמה נוספים כאלה שגיליתי רק תוך כדי ההתנתקות) . בפניותי ביקשתי לקבל תשובה בכתב, ולבצע קיזוז הדדי כנגד החוב שלי

בזמן התנתקותי עמד החוב (לטענת הספקית) ע"ס פחות מ-3000 שח, אך לאחר ההתנתקות הוא עבר את ה-6000 שח (תוך חודש אשר במהלכו כבר לא קיבלתי שירותים. חשבון ממוצע שלי בשלב זה עמד על כמה מאות שקלים).

בנסיון לפנות לפניות הציבור הוסבר לי (טלפונית, אך לא בכתב) שנעשה זיכוי לחשבון שלי ע"ס כמה אלפי שקלים . סכום שלא היתה לספקית סיבה להעביר לי, אין לו רישום בחברת האשראי ו/או בבנק (ואשר לא יכול היה להתקיים כי אמצאי התשלום שהיה ברשות הספקית ושבאמצעותו היתה אמורה כביכול לבצע הזיכוי בוטל והוחלף בתקופת הזמן האמורה , עקב אבדן הכרטיס)

שלחתי להם שוב מייל אך פניות הציבור התעלמו מן הפניה. לא השיבבו לי בכתב אפילו פעם אחת, בהמשך הספקית שלחה איום בתביעה ע"י עורך דין ועתה קיבלתי התראה כי נפתח הליך של הוצלפ כנגדי.

שאלותי הן :
האם החברה יכולה לפנות להוצאה לפועל לפני שהשיבה לפניות שלי על חוב הדדי (שסכומו עולה על הסכום המקורי שהייתי חייב לספקית לטענתה). אני מדגיש כי פניתי ביוזמתי לחברה מספר פעמים על מנת להבין מה הסכום האמיתי, ולראות אם אמנם אני צריך לשלם להם או להיפך (כפי שאני טוען)

מה עלי לעשות בכדי לעצור את תהליך ההוצל"פ?