body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא חיוב לרשת מירס - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
חיוב לרשת מירס - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
01/10/2013 18:55
דובי 01/10/2013 18:55
שלום,

אני בעל עסק קטן אשר השתמש בשירותי מירס, כעבור חצי שנה מתחילת ההתקשרות החלטתי לבטל את הקווים בשיחה עם נציג הבנתי שאני אמור לשלם על המכשירים סכום של כ-4,900 אישרתי אך החיוב והוא הומשך לרדת בהוראת קבע.

בחודש אפריל הוחזר חיוב של כ-149 ש"ח לחברת הוט מוביל (קנתה את חברת מירס) ובחודש מאי הוראת הקבע חזרה וכעבור חודש בוטלה שוב.

אני לא שמתי לב לביטול החיוב מכיון שאני משלם להוט מוביל על קו טלפון של העסק.
בלי הודעה או מכתב שלחו חברת מירס את הטיפול לחברת עו"ד ובנוסף למכשירים שאני משלם הוסיפו כ-500 ש"ח תוספת הוצאות משפטיות.

דיברתי עם עורך דין הוא הפנה אותי למירס, מירס הפנו אותי לבנק ובסופו של דבר אף אחד לא מצא את הבעיה למה החיוב הופסק.

היום נודע לי שחברת העו"ד שלחו את התיק להוצאה לפועל וכרגע אני מתבקש לשלם עוד כ-אלף שקל על פתיחת תיק למרות שהמזכירה במשרד עו"ד אמרה שהם יתקשרו אלי לפני שיעשו צעד נוסף.

האם יש לי משהו שאוכל לעשות להקטנת הקנסות? משרד עו"ד לא מוכן להוריד את הקנסות הללו למרות שאני אף פעם לא ביקשתי לבטל את הוראת הקבע וכמו כן נמצא בידי אישור מהבנק שהוראת הקבע מאושרת ואף אחד לא ביקש לבטלה.

אשמח לשמוע לעצתך,

תודה רבה
דובי