body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא שאלה לעורך דין קומבליס - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
שאלה לעורך דין קומבליס - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
01/02/2015 20:40
טלי 01/02/2015 20:40
שלום. יש לי שאלה.
אמא שלי קנתה מזרן מחנות. את התשלום היא עשתה בכרטיס אשראי. מועד האספקה עבר המזרן לא הגיע. היא הלכה לחנות, החנות היתה סגורה עם שמועה מסביב על פשיטת רגל. היא דיברה עם בעל החנות שכל הזמין הבטיח היום מחר היום מחר המזרן יגיע..... היום היא היתה בחנות שפתוחה כרגיל. הבטיחו שהמזרן יגיע היום וכמובן טלפון מבעל החנות שמודיע שהיום זה לא יקרה. מה ניתן לעשות במצב כזה?