body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא מה לגבי התנהלות הבנק? - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
מה לגבי התנהלות הבנק? - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
02/06/2019 10:17
אלכס 02/06/2019 10:17
לפני מספר שנים אחותי פתחה חשבון בנק חדש למטרות חיסכון ללימודים. בחשבון הופקד סכום התחלתי על ידי דוד שלנו ולאחר מכן הופקד סכום נוסף בכל חודש על ידי ההורים.
אתמול אחותי הגיעה לבנק וביקשה לבצע העברה בנקאית על חלק מהסכום חזרה לדוד. הבנק סירב. טען שהחשבון "לא עובד" , טען שבשביל לבצע את ההעברה היא מתבקשת להביא הצהרה של עורך דין.

חשוב לציין שהחשבון בהחלט עובד ופעיל. הפעולה האחרונה בו בוצעה כמה ימים לפני השיחה עם הבנק. מעולם לא היו בעיות עם החשבון, לא מינוס, לא הגבלות ובעצם במשך כמה שנים בעיקר נכנס כסף לחשבון.
אציין גם כי כל השיח מצד הבנק נעשה בזלזול, צעקות, עקיצות ותשובות בנוסח "ככה זה וזה מה יש".

האם מותר לבנק לסרב לבקשה של העברה בנקאית לבעל החשבון? (בייחוד במקרה בו לא היו שום בעיות עם החשבון?)

האם מותר לבנק לסרב למתן הסבר?

מדוע הם דורשים הצהרה מעורך דין והאם זה תקין?

תודה רבה מראש!