body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא חוק ההפטר החדש - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
חוק ההפטר החדש - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
15/09/2019 10:50
קרולינה 15/09/2019 10:50
שאלה בנוגע לחוק הפטר החדש שכויכול קוצר מ 18 חודשים ל
12
לא הבנתי דבר אחד - עברתי בקריאת החומר באינטרנט ורשום שמרגע הגשת הבקשה יש לנאמן 9 חודשים להפיק דוח כלכלי איך החייב הגיע למצב כזה ואז עוד תהליך של שנה של הפטר.

זה כבר כמעט שנתיים שבהם לחייב יש הגבלות של יציאה לחול אם חס ושלום קורה משהו לקרובים הגרים שם. כולל הגבלה של כרטיסי אשראי ועוד.

אז איך בדיוק רשום שזה קוצר לשנה. זה כמעט שנתיים של סבל וריצות סביב הנושא וכלל לא שנה. מישהו מוכן להסביר בצורה ברורה? לא מצאתי באתר המצויין שלכם הסבר מפורט על הנושא הזה.

חשוב לי להבין את זה לפני כניסה להליך פשיטת רגל לפי החוק החדש...