body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא תיק מזונות שהחוב רק גדל! - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
תיק מזונות שהחוב רק גדל! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
05/02/2020 08:41
סבטה 05/02/2020 08:41
בוקר טוב עורך דין נכבד

יש לי שאלה ברשותך, אם פתחתי תיק מזונות בלשכת הוצאה לפועל לפי פסק דין של בית המשפט לענייני משפחה לפני 10 חודשים מתי אני יתחיל לראות משהו מהכסף? בנתיים כלום הכל עומד עשו לו כמה מגבלות / עיקולים וזהו! כל חודש החוב רק גודל אבל אני לא מקבלת כסף וברור לכולם שזה מצב בלתי אפשרי.

לא רואה שעושים משהו מיוחד בכדי לגבות כספים בהוצאה לפועל... מה אתם מציעים לעשות? האם כאשר לוקחים עורך דין בזמן שיש תיק הוצאה לפועל פתוח דברים משתנים? משהו זז לכיוון של גביית החוב?