body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא העברת כסף באפליקציית ביט - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
העברת כסף באפליקציית ביט - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
23/08/2020 10:21
ע.ר 23/08/2020 10:21
שבוע טוב עורך דין נכבד,

מקווה שהשאלה שלי בתחום ההתמחות שלכם: יש לי שאלה בנוגע להעברת כסף באפליקציית ביט- טעות בהזנת פרטי חשבון.

ביום חמישי ביצעתי העברה לחבר ע"ס 1,000 ₪ בביט. החבר קיבל הודעה שיש תשלום שממתין לו, לחץ לקבל התשלום והזין את פרטי חשבון שגויים.
אני קיבלתי אישור שהעברה בוצעה בהצלחה.
לאחר שהבנו שהוא הזין פרטי חשבון שגויים, התקשרנו למוקד של אפליקציית ביט ונאמר לנו שהתשלום עבר לגורם אחר (כאמור, לפרטי חשבון השגויים שהוזנו).
הנציגה לא יכלה לתת לנו את פרטיו של הבן אדם שקיבל את התשלום ועדכנה אותנו שניתן לפתוח בירור שיארוך 5 ימים ובתנאי שאותו אדם שהכסף הגיע אליו לא משך את הכסף.
עוד טענה שאם הוא משך את הכסף אז לא ניתן לעשות דבר בנדון.
שאלתי היא, האם זהו מצב תקין על אף שהטעות נובעת מטעות אנוש (הקלדה שגוייה)?
זה נשמע מוזר מאחר וקיים חוסר התאמה בין על בעל החשבון למס' החשבון עצמו.
בנוסף, ראיתי פה הודעות על אנשים שהופקד להם כסף בטעות בבנק והם בכל מקרה נדרשו להחזירו.
במה המצה שונה?
תודה