body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא חוב בהוט מובייל - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
חוב בהוט מובייל - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
24/11/2020 11:12
א.ג 24/11/2020 11:12
היי, אשמח להכוונה מהמומחים פה.
היום התקשר אלי משרד עו"ד בטענה שלאשתי יש חוב בהוט מובייל שלא שולם מ2017.
ב2017 עברנו לגור בחו"ל לשנה, בנובמבר 17 אישתי ביקשה להתנתק, ונציג ניתק אותה.

היום קיבלנו את השיחה, שיש חוב לתשלום על 3 חודשים ( ספט17, אוק17, נוב17 + אי החזרת סים) וזה לפני הוצאה לפועל
הם טענו שגם שלחו 2 מכתבי התראה לכתובת (מעולם לא קיבלנו) ומעולם אף אחד לא קיבלנו התראה שיש לנו חוב.
השאלה שלי היא כזאת.

למה נציג ניתק את אישתי ולא אמר לה שיש חוב לשלם? האם הם מחוייבים למסור מכתב התראה ביד או להמציא אישור מסירה?
אשמח לדעת איך מומלץ לי להתנהל.