body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא כל הבנקים בישראל גרועים! - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
כל הבנקים בישראל גרועים! - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
11/06/2023 00:32
ר.ס 11/06/2023 00:32
בקצרה: אני לא מרוצה מהשירות באף בנק ומוצא עצמי עובר מבנק לבנק וכל פעם מתאכזב מחדש. לא ניתן כמעט באף סניף להתקשר ולקבל מענה מפקיד בסניף, בכל בנק שניסיתי. בכל פעם מבקשים ממני להשאיר הודעה באפליקציה ולקוות שבנקאי יחזור אלי תוך 2 ימי עסקים. כשאני מגיע לסניף אני מחכה מעל שעה (!) כדי לדבר עם פקיד וגם אז נראה כי הוא עושה טובה שהוא בכלל מקשיב לי.
חשוב לי לציין שאני מנהל בחשבון סכומים גבוהים (מעל 700 אלף ש״ח) וההכנסה החודשית שלי (משכורת + שכר דירה) היא כמעט 30 אלף ש״ח נטו לבנק, כל חודש!
האם זה השירות שמצופה מלקוח כמוני לקבל?!
כשאני מתקשר לחברת הלווין / טלפון / אינטרנט וכו׳ עונים לי תוך 7 דקות עד רבע שעה ולהם אני משלם פחות מ 100₪ לחודש.
יש דברים שאי אפשר לעשות באפליקציה ושדורשים מענה מיידי על ידי פקיד (למשל: העברות בסכומים גבוהים, תשלום שובר, המרת מט״ח בשער העכשווי, בירורים דחופים בחשבון ועוד).
אני לא הלקוח הקלאסי שמכניס משכורת ופוגש את הבנק פעם-פעמיים בשנה. אני מנהל בו את כל הכסף שלי, ובסכומים גבוהים ולכן אני מצפה לאינטראקציה בתדירות גבוהה ורציפה.
קיים לדעתכם בנק שישראל שיכול לענות על הצרכים שלי?
ומה הסיבה שהשירות בבנקים כל כך גרוע?