body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא בעיה עם צ'ק - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
בעיה עם צ'ק - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
17/12/2018 11:12
בלה 17/12/2018 11:12
שלום, אשמח לדעת מה עושים במקרה המתואר:

נעשתה עבודה על ידי עסק מורשה עבור לקוח לפני שנתיים (ינואר 2017). הלקוח העביר צ'ק באופן ידני לעובד של העסק המורשה. העובד, שם את הצ'ק המעטפה ושלח אותו בדואר.
הצ'ק אבד - כלומר, לא נעשתה הפקדה בחשבון של העסק המורשה ולא נעשתה העברה של הסכום מהלקוח. לא ידוע אם הצ'ק הושאר פתוח או לא וכן, לא ניתנה חשבונית או קבלה.

כיום,
נעשה ניסיון על ידי הלקוח לאתר את הצ'ק (לפי הסכום ותאריך משוער) ולבטל אותו אבל, לא נמצא הצ'ק - אין לאף אחד מהצדדים את פרטי הצ'ק.
הלקוח אומר כי מוכן להעביר את אותו הסכום לעסק, אך חושש שמא הצ'ק שהלך לאיבוד יימצא על ידי גורם אחר והוא יידרש לשלם את אותו הסכום בשנית. הלקוח מבקש ערבות מהעסק שתוכל למנוע מצב שכזה.

הפרטים הידועים:
פרטי רושם הצ'ק (הלקוח)
סכום הצ'ק (שכולל מע"מ)
תאריך בו הצ'ק הועבר מהלקוח לעובד (חשוב לציין, שלא ידוע מה התאריך שנרשם על הצ'ק, אלא רק התאריך בו הצ'ק הועבר באופן ידני לעובד של העסק)

מה עושים במקרה כזה?