body{-webkit-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-moz-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;-ms-animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both;animation:-amp-start 8s steps(1,end) 0s 1 normal both}@-webkit-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-moz-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-ms-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@-o-keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}@keyframes -amp-start{from{visibility:hidden}to{visibility:visible}}
פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא מה עושים עם הצ'ק? - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
מה עושים עם הצ'ק? - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות
 

פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
10/12/2019 09:10
מיכל 10/12/2019 09:10
איך ניתן לבטל עסקה שבוצעה (צ'ק + מזומן שניתן לבית העסק), בה המוצר שהגיע לא תואם את ההזמנה, הטיפול בנושא נמשך כבר כחודש וחצי, ובסופו של דבר בית העסק לא מספק את הסחורה שהוזמנה?

מדובר בספה שעלתה אלפי שקלים שהגיעה במידות לא נכונות ועם כריות שונות מאלה שהזמנו, וכדי לטפל בנושא, חודש לאחר הפניה הגיעו לקחת מאיתנו את כל כריות הספה (מושב+גב) למשך 9 ימים, ואז החזירו רק חלק מהן, ובדרגת קושי של בטון. נראה שבית העסק לא מתכוון לספק לנו את הספה כפי שהוזמנה, ובכוונתו לגרור אותנו עם זה עד שנתייאש.

האם ישנה דרך לבטל את העסקה, שיקחו מאיתנו את הספה ויחזירו את הכסף שנגבה בצ'ק + מזומן? (כמובן שיש לנו את הקבלה וגם את פרטי ההזמנה)
תודה!