איך ניתן לבטל עסקה שבוצעה (צ'ק + מזומן שניתן לבית העסק), בה המוצר שהגיע לא תואם את ההזמנה, הטיפול בנושא נמשך כבר כחודש וחצי, ובסופו של דבר בית העסק לא מספק את הסחורה שהוזמנה?
מדובר בספה שעלתה אלפי שקלים שהגיעה במידות לא נכונות ועם כריות שונות מאלה שהזמנו, וכדי לטפל בנושא, חודש לאחר הפניה הגיעו לקחת מאיתנו את כל כריות הספה (מושב+גב) למשך 9 ימים, ואז החזירו רק חלק מהן, ובדרגת קושי של בטון. נראה שבית העסק לא מתכוון לספק לנו את הספה כפי שהוזמנה, ובכוונתו לגרור אותנו עם זה עד שנתייאש.
האם ישנה דרך לבטל את העסקה, שיקחו מאיתנו את הספה ויחזירו את הכסף שנגבה בצ'ק + מזומן? (כמובן שיש לנו את הקבלה וגם את פרטי ההזמנה)
תודה!