אימי ביקשה להתנתק מהשרות שלהם, לאחר שהדריכו אותה בשרות-לקוחות מה לכתוב בבקשת ההתנתקות , היא שלחה ב 16 לספטמבר 2014 פקס בקשת התנתקות. חודשיים וחצי לאחר מכן קיבלה בקשת חיוב שיחות טלפון.
אימי הלכה לשלם אותן למרות שטענה שלא דיברה. רק מכיוון שאיננו יכולים להוכיח זאת ..
ובנוסף שלחה פקס נוסף בדצמבר:
מדוע התעלמו מבקשתה לניתוק בספטמבר?, שגם עליו יש קבלה שהתקבל בפקס של שרות לקוחות 'הוט'.
לא קיבלה גם עליו תשובה, ומשרד עו"ד דודי-רן שולח לה התרעות מאיימות של הוצאה לפועל. לתשלום שטפח ל 660 ש"ח (לטענתם מדמי מנוי מספטמבר עד נובמבר)...
אימי פנסיונרית בת 76, וזו עוגמת נפש לא קלה לה כלל.
האם יש לי עילה ואוכל לתבוע את הוט על אי-ניתוק מנויה מסמפטמבר, ועל עוגמת הנפש מהוט בבית דין לתביעות קטנות?