עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - בעיה עם שיקים
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
28/11/2017 13:50
אשמח לעזרה ללא שיפוט,

בתחילת השנה נתתי שיקים בפריסה עבור כל שנת הלימודים למשפחתון בו הילד שלי מטופל, הגננת ביקשה את השיקים עבור הנה"ח של הגן ולא עבורה, בטענה כי הם שמים את השיקים בכספת, ובמידה ואצטרך אותם חזרה תחזיר ללא כל בעיה, לימים החלטנו לעבור דירה לעיר אחרת ולכן הוחלט לעזוב את הגן, נתתי הודעה מוקדמת של חודש וחצי וביקשתי את השיקים בחזרה עקב העזיבה.

לימים משלא קיבלתי את השיקים בתירוצים שונים גילינו כי הם הועברו ע"י הגננת לחברת ניכיון שיקים והיא כנגדם קיבלה הלוואה, האדם שפרט לה את הכסף אינו מוכן להחזיר את השיקים ומאיים בתביעה אם נבטל אותם, היא מנגד טוענת שאין לה כסף להחזיר לנו והמילים עדינות שהלך הכסף...

מה ניתן לעשות במצב כזה? למי פונים? הנזקים שנגרמו לנו עצומים חתמנו על חוזים לשכירות, גן חדש ועוד וכעת נאלצנו לבטלם מה שגרר קנסות. כרגע שוקלים לדחות את המעבר כי כלכלית אין באפשרותנו לשלם פעמיים עבור גנים ונראה כי האופציה היחידה לראות את הכסף היא להשאיר את הילדון בגן.

בנוסף נודע לנו כי הגננת עומדת בפני הליך של פשיטת רגל, מיותר לציין שלהשאיר את הילד בגן זה לא משהו שאנחנו רוצים בו לאור העוקץ שקיבלנו, אין לנו אמון בגננת. אשמח לעזרה כיצד לפעול, תודה.




 
close