שלום רב.
בעבר הייתי בעלת 3 מנויים ב012- שלי, של אמא שלי, ושל אחותי. לפני 3 שנים, פניתי אליהם בבקשהלנתק את הקו שלי ולהעביר את הקוים של אמא ואחותי על שמה של אמא, גם היא דיברה איתם, הוסבר שהכל סודר והקוים על שמה. כעבור חצי שנה חזרתי להיות מנוייה שלהם, עם מספר שלי בת.ז. שלי ולא שמעתי מעולם שישנם עוד קוים על שמי. לפני מספר ימים קיבלתי מכתב הוצאה לפועל בעבור חוב שקיים בחברה. התקשרתי למשרד עו"ד עם שאלה על מה התיק, אמרו שעבור חשבוניות שלא שולמו ושעליי לפנות לחברה לבירורים. כאשר םניתי לחברה, התברר כי לפני 3 שנים, לא הייתה פנייה לבקשה להפרדה בין הקוים, וכי הקוים של אמא שלי מופיעים עדיין על שמי. חשוב לציין, שכבר 3 שנים אני והיא לא בקשר. טוענים שכיוון שהקוים מופיעים על שמי, אני צריכה לשלם את החוב, או שבאפשרותי לפנות לאמא שתסדיר אותו, כאשר אני והיא כעת זוג זרים ואין בנינו שום קשר. משמע- הם לא ביצעו את ההפרדה כפי שנאמר לי לפני 3 שנים, הפנייה אינה מתועדת, הם מחייבים לקוח עבור מספר של אדם זר, הם לא מוכנים לתקן את הטעות שלהם ואני צריכה להתמודד עם זה. האם תקין, חוקי? מה לעשות עם העוקץ הזה? אגב, בעברי הייתי נציגה בחברת תקשורת וראיתי מקרים כאלו בהם עקב טעות הנציג בת.ז. או שם, לקוחות לא קשורים היו מקבלים הוצאה לפועל - מה עושים?