עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - תביעה נגד חברת נביעות
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
14/02/2018 12:16
שלום, אני מעוניינת לתבוע את חברת נביעות. אני מצרפת פה את החיוב לחודש שאחרי החודש האחרון שבו קיבלתי שירות והחזקתי את המתקן אצלי. (כן סך הכל כולל מעם 763 שקל). זאת אומרת שחברת נביעות לאחר כ10 חודשי שירות שבהם שילמתי כל חודש, ולאחר שהחזרתי את המתקן מים החליטו לחייב אותי על
דמי יציאה- דבר שלא היה ידוע לי ולא נאמר, שבמידה ולא משלימים שנה שלמה של שירות מחייבים אותי בסכום זה משום שהמתקן מים הכי פשוט שיש דורש ניקוי ואין להם בעיה לחייב אותי על כך.
חיוב מחזורי- דבר שלא היה ידוע לי ולא נאמר, שבמידה ולא משלימים שנה שלמה של שירות מחייבים אותי בסכום זה בטענה שהמחיר שנקבע איתי בהתחלה דרך הטלפון הוא מחיר שהוא בעצם לאחר הנחה ותלוי בתנאי שאסיים תקופה של שנה איתם
נביעות פיקדון- לא בטוחה, יתכן שמאותה הסיבה שלא סיימתי את כל השנה
מעמד 3 כדים- אכן כאשר החזרתי את המתקן מים והשארתי אותו מחוץ לדירה לשליח שיבוא לאסוף מסתבר ששכחתי להוציא גם את המעמד. צלצלתי לשליח שהתקשר כ5 דקות לפני לאחר שראיתי שלקח את המתקן כדי לוודא שהכל היה בסדר והוא אכן זה שלקח את המתקן ולא קיבלתי טלפון חזרה הנחתי שהעניין סגור. יש הוכחה שצלצלתי.

להפתעתי קיבלתי בחשבון לאחר מכן חיוב על 170 שקל ולאחר שהתקשרתי והתעקשתי בטלפון היו מוכנים לקבל חזרה את הברזל שמחזיק את הבקבוקים אם אסע איתו לנתבג למשרדים שלהם.
כד 19 ליטר x3- החזרתי את כל הכדים. הייתי צריכה להתקשר אליהם משום מה כדי שהם יסכימו איתי שהחזרתי אותם. נשמע לי מאוד כמו "שיטת המצליח"

עכשיו מבחינתי החיובים האלה הם הטעיה שלי בתור לקוח ומאוד הייתי רוצה לקבל את השיחה עם נציג המכירה לראות האם נאמר לי מראש על כל אלה

הם טוענים שהכל כתוב בחוזה, עכשיו מה זה החוזה?

במעמד מסירת המתקן השליח נותן דף לחתום שקיבלתי את המתקן. בדיעבד מסתבר שבצד השני של הדף מסתתר חוזה דרקוני, אני לא מאמינה שחוקי לעבוד בצורה כזאת על אנשים.

אם קראתם עד לפה, אני מודה לכם.

1. האם יש לי פה קייס?

2. האם יש לכם עורכי דין שמאמינים בקייס ורוצים לעבוד עליו?

תודה רבה.




 
close