עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - מבקש ייעוץ עורך דין מומחה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
08/11/2018 14:41
קיבלתי מכתב "דרישת תשלום חוב והתראה לפני תביעה" מרשת סלולר. כמו כל לקוח טוב התקשרתי לשירות לקוחות לברר עבור מה החוב כי למעשה התנתקתי מהם לפני כחצי שנה.
במוקד שירות הלקוחות ענה בחור שטען כי אין באפשרותו לבדוק על מה החוב ואם קיים, כי לטענתו המערכת נפלה. לא סמכתי עליו, התקשרתי שוב, ולהפתעתי המערכת עבדה. בשיחה זו (שיחה שנייה) הנציגה אישרה שאין לי חוב והתחייבה לשלוח מייל לאישור בכדי שאציג לחברת עורכי דין שלהם.

כמובן שהמייל לא הגיע. שיחה שלישית לחברה, הסתכמה בזה שלא ניתן מסיבה טכנית לשלוח מייל ללקוחות, אבל יש לי מספר אסמכתא לפנייה במערכת ניהול לקוחות שלהם, ושבפנייה זו יש אישור לכך שאין לי חוב. כלקוח נותן אמון התקשרתי בפעם הרביעית, הפעם טענה חדשה עלתה כי יש חוב מכיוון ובשנה האחרונה (כולל חודשים בהם לא הייתי לקוח של החברה) החיוב לא היה על מלוא גובה החשבונית.

מיותר לציין כי החיוב נעשה בהוראת קבע דרך כרטיס אשראי והם היו אמונים על קביעת גובה החיוב. כתוצאה מהפרשים בגביה, לטענתה, נוצר חוב.

שוב בדקתי, חייב הרי לוודא, הוצאתי פירוט חיובים מחברת האשראי והשוואתי לחשבוניות של החברה המדוברת, לתדהמתי הסכומים זהים.

לטענת הנציגה האחרונה מכיוון וקיים הליך משפטי פעיל היא לא יכולה להכנס לתיק הלקוח ולעזור לי, ועליי לתקשר רק עם עורכי הדין שלהם. עורכי הדין שלהם דורשים מסמכים מאמתים כי אין חוב מהחברה או שימשיכו להליך משפטי או שאני פשוט יעביר להם לחשבון בנק את הסכום.

כל הסיפור מרגיש לי כמו סחיטה באיומים, אשמח לייעוץ מה לעשות. תודה מראש לעונים.




 
close