עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - מה אחראי? הבנק? חברת האשראי?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
30/12/2018 10:29
הי,
אני רוצה לברר משהו לגבי פעילות שהבנק שאני לקוחה בו מבצע ולתפיסתי היא אינה חוקית.
יש לי כרטיס דיירקט שכאשר אני מבצעת רכישה הסכום יורד מהחשבון באופן מידי. נוכחתי לדעת שלעיתים הסכום יורד פעמיים והיתרה שלי מצטמצמת. התקשרתי לבנק לברר ותמיד אמרו לי שזה לא יתכן ושאני טועה.
לכן, התחלתי לעקוב באופן מדויק. לפני כל קניה בדיירקט צילמתי את מסך העובר ושב, וכך גם לאחר הקניה, וראיתי שהסכום יורד, וכעבור מספר ימים יורד שוב. פניתי לבנק עם כל ההוכחות והפעם הם לא יכלו להגיד לי שאני טועה.
הפעם הם הסבירו את זה בכך שחברת האשראי כל מספר ימים מחייבת את שלושת הפעולות האחרונות למרות שהם כבר חויבו, אבל כעבור יומיים שלושה מחזירה את הכסף, כך שהיתרה הנמוכה שאני רואה היא זמנית ובעוד יומיים בערך הכסף יחזור לחשבון.
שאלתי את הבנקאית מה היה קורה אם בעקבות ההורדה הכפולה הזו הייתי נגיד נכנסת למינוס. האם הם היו גובים עמלות למרות שאני לא באמת במינוס? האם הם היו מחזירים צ'ק על חריגה למרות שאין חריגה ולמרות שמדובר בהורדה כפולה זמנית של חברת האשראי? היא הודתה שכן. הצ'ק היה חוזר ועמלה הייתה נלקחת בעד המינוס המדומה.

האם זה חוקי? מי עובר על החוק? הבנק? חברת האשראי? והאם יש בכלל מה לעשות מול גוף כל כך עצמתי ודורסני? היש טעם לכתוב מכתב למפקח על הבנקים?

אשמח לתשובה




 
close