עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - מקווה שתעזור לפתור את המצב!
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
30/12/2018 10:31
שבוע טוב,
השתחררתי לפני כ3 שנים משירות קבע, בזמן השירות היה לי רכב צבאי אותו זיכיתי במעמד השחרור. לאחר סיום השירות הרכב נשאר ביחידה שלי ובשל כך שהמשיכו להשתמש בו נוצר חוב שלא שולם (שנשאר על שמי למרות שכבר הייתי משוחרר בזמן היווצרות החוב).
מספר חודשים לאחר השחרור פנו אלי שיש לי חוב ושצריך להסדירו, לאחר כמה שיחות עימם הבינו שהחוב לא שלי ואמרו לי שהעניין נסגר וטופל.
כחצי שנה לאחר מכן שוב אמרו לי שיש לי חוב, הסברתי את העניין ואמרו שנפתר. כחצי שנה אחכ התחילו לשלוח לי מכתבים על עיקול חשבון אם לא אשלם את החוב.
הסיפור נמשך כמעט 3 שנים ששולחים לי מכתבי איומים הביתה והודעות סמס עם איומים על עיקול לנייד של אמא שלי.
לפני כחודש וחצי פניתי גם למוקד המילואים שאמרו לי שמטפלים בעניין ואף שלחו לי מייל ובמס שזה בטיפול שלהם.
לפני מספר ימים קיבלתי דואר רשום הביתה שמעקלים לי את החשבון בשל החוב. כשהתקשרתי שוב למוקד המילואים אמרו לי שזה לא בטיפול שלהם כי אין להם מה לעשות זה לא אצלם (אף אחד לא עדכן אותי שהם לא עושים עם זה כלום).
בשיחה עם מופ״ת המוקד תשלומים של צהל נאמר לי שהחוב רשום אצלם כסגור מלפני שנתיים וחצי כבר. מיד לאחר שיחה זו שמתי לב שעיקלו לי את הסכום מחשבון הבנק שלי.

ברגעים אלה חשבוני עדיין מעוקל על חובות שלא שלי וזאת למרות שרשום במערכות של הצבא שלא קיים חוב כלל.

אני מעוניין לתבוע את הצבא/ משרד הבטחון/ מופ״ת על העניין הזה ולדרוש פיצויים בין היתר גם על מנת שיסרסו את ביטול העיקול (כי הרי אם אין להם סכין על הצוואר הצבא לא זז).

האם יש אפשרות להגיש בעניין זה תביעה בתביעות קטנות? האם נדרש יצוג של עורך דין במקרה הזה בשביל לפתור את הבעיה? באיזה תחום מדובר?
תודה רבה ושבוע טוב




 
close