עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - בעיה מול בנק לאומי
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
19/02/2019 09:47
בוקר טוב עורך דין נכבד,

הבנתי שאתם מומחים להתנהלות מול בנקים שעושים ללקוחות מה שבראש שלהם...

אשמח לעזרה בבקשה במקרה הבא, לפני כשלוש שנים הפקדתי בבנק לאומי סכום כסף מסויים וביקשתי לסגור אותו למשך שנתיים. עד היום היום הייתי בטוח שסגרתי אותו למשך שלוש שנים. בקטע הזמן הזה הספקתי לעבור דירה לעיר אחרת ולהחליף מספר טלפון.

היום, יצרתי קשר עם הבנק במטרה להעביר את החשבון שעתיד להיפתח במרץ לסניף הקרוב לביתי בעיר המגורים הנוכחית. עודכנתי לראשונה שהחשבון כבר נפתח במרץ אשתקד . הופתעתי אך מהר הבנתי שהם צודקים ובאמת ביקשתי לסגור לשנתיים ולא לשלוש.

אמרתי אוקי החשבון נפתח אבל לא נעשתה בו שום פעולה מאז, וכעת ביקשתי להעביר אותו לסניף הקרוב לביתי. מכאן הם הרחיקו לכת.

הוסבר לי שמכיוון שהחשבון נפתח ולא נעשתה בו שום פעולה, לאחר מספר ימים החשבון הפך לניירות ערך. לא לפני שנשלחו מכתבים לכתובת המגורים הקודמת שלי וניסו ליצור איתי קשר טלפוני במספר הקודם שלי.
כשלא הייתה הסכמה או מענה מצידי, הוחלט להפוכו לניירות ערך על דעת עצמם.

*****
כעת הוסיפו, שעבור ניירות ערך הבנק מחייב "עמלת בנק" של 300 שקלים על כל שלושה חודשים. משמע הצטבר לי חוב של 1200 שח בשנה שהחשבון הפך לניירות ערך. בנוסף אם ארצה להעביר את הכסף לסניף הקרוב לביתי, אצטרך קודם "למכור את ניירות הערך בעלות של 1500 שח".
*****

אמרתי להם, זה נראה הגיוני להפוך לי את החשבון לניירות ערך ללא הסכמתי, ולחייב אותי ב2700 שח עבור העברת חשבון לסניף אחר? ענו שזהו חוק מדינה והם עדכנו אותי לאורך כל התהליך במכתבים בטלפון. אמרתי להם שזו בדיחה ואם באמת היו רוצים לידע אותי במשהו חשוב כמו זה היו פונים אלי בדרך המקובלת שהיא מינימום דואר רשום !

בקיצור הנושא הועבר למנהל שגם קבע שלא ניתן לעשות כלום בנידון והחוב לתשלום נשאר כמו שהוא.

האם לדעתכם זה הגיוני ותקין? האם באמת קיים חוק מדינה כזה שמאפשר לבנק להפוך את החשבון לניירות ערך על דעתם עצמם מבלי לקבל את אישורי או לידע אותי? ולבסוף עוד לחייב אותי את כל העמלות ודמי מכירת הניירות ?




 
close