עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - המצאת חוב לחברת תקשורת
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
15/04/2019 07:50
שלום. הנידון: חברת תקשורת שהמציאה חוב, והעבירה למשרד עורכי דין.

לפני חמש שנים היה לנו קו בחברת הוטמובייל.
במהלך תקופה זו, פנינו לחברה מספר פעמים (האחרונה שבהם לפני למעלה משנתיים), בבקשה לנתק את הקו שאיננו משתמשים בו.
הפניות נעשו בכתב, 1. במייל השירות המפורסם באתר החברה. המייל חזר 2. בתיבת צור קשר. 3. בפקס המפורסם באתר החברה.

למרות פניות אלו החשבוניות המשיכו להגיע. בשלב מסוים אמי הורתה לחברת האשראי לא לכבד חיובים מחברת הוטמובייל.

זמן רב לאחר מכן הוטמובייל פנו אלינו בדרישה להסדיר אמצעי תשלום, ולשלם חוב שנוצר... הסברנו להם שבקשנו פעמים רבות לנתק את הקו. לאחר ויכוח וטענות מוזרות ("יש להתקשר לוודא שהפקס התקבל כדי שיטופל", וכדומה) הנציג אתו שוחחנו קיבל את טענתנו, וזכה אותנו על סכום החוב.
השיחה הזו התקיימה לפני מספר חודשים ולצערי לא הוקלטה.

עתה, אנחנו מקבלים מכתב מעורך דין שהחוב הועבר לגביה במשרדו.

כשאני מתקשר להוטמובייל כדי לשאול על השיחה שבה זוכנו על ה"חוב", ולקבל מספר אסמכתא - נאמר לי שהחוב הועבר לגביה והמערכת לא מאפשרת להם לראות שיחות עבר. משרד עורכי הדין - אין לו תיעוד של השיחה שנעשתה.

הסכום לא גבוה באופן חריג - 238 ש"ח כולל שכר טרחה של עורך הדין עבור הוצאת מכתב אתראה.
אך איננו מעונינים לשלם "חוב" זה, לאחר שלושה מכתבים, ושיחת טלפון שבהם הודיעה לנו נציג שהקו מנותק ואין חוב. יתרה מכך, ברצוננו לשים גבול לחברה, מכיוון שאין לדעת איפה הדברים יעצרו.

מה האפשרויות המעשיות העומדות בפנינו?

ראיות -
יש לנו את תוכן הפקס שנשלח לניתוק הקוים כולל תאריך, בתוך קובץ וורד רגיל. אין אישור קבלה שמור
יש לנו תצלום מסך של תיבת צור קשר באתר החברה
יש היעתק של המייל שנשלח לתיבת השירות של החברה.

למרבה הצער אין מספר אסמכתא לשיחה שבה הנציג מאשר שה"חוב" בוטל. תיעוד השיחה אמור להיות קיים במחשבי הוטמובייל, אך כאמור הנציגים מסרבים למסור לנו כל מידע מכיוון ש"החוב הועבר לגביה"




 
close