עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - בנק לאומי חוסם חשבונות של פושטי רגל בעבר
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
09/05/2019 21:35
בנק לאומי החליט לחסום חשבונות של מי שיהיה בעבר פושט רגל ללא הודעה מוקדמת כדי שיביא מסמך של הפטר חלוט חוצפה!!!!

בתאריך 5/5 נסיתי להכנס לחשבון הבנק שלי דרך האפליקציה של רעיתי שהיא מיופת כח בחשבוני וגיליתי שאין לי אפשרות

בתאריך 6/5 ניגשתי עם רעיתי לסניף בנק שי עגנון בירושלים והנציגה שפגשה אותנו מסרה שרעיתי הוסרה מחשבוני כמיופת כח ושחשבון הבנק שלי נחסם , תשובתה שאין היא יכולה לדעת למה ושהיא צריכה לשלוח בקשה לבקרה, פניתי למנהלת הסניף ותשובתה הייתה אין לה מושג ואין ביכולתה לעשות דבר.

עלי לציין שחשבון עובר ושב יש לי 23,000 זכות ומשכורת שצריכה להכנס ב 8 לחודש של עוד כ 10,000 שח ניסיתי להסביר להם שאני חייב להעביר לחשבון של אישתי כסף כיוון שההוצאות יורדות מחשבונה ואנו נהיה במינוס גבוה אם לא יועבר כסף לחשבונה, את המנהלת זה לא עניין ואף לא ניסתה לפתוח מחשב כדי להבין ואין היא יכולה לעזור.

למחרת התקשרה הפקידה ומסרה שכיוון שאני פושט רגל החשבון חסום והיא לא יכולה לעשות עם זה כלום (עלי לציין שהכרזתי כפושט רגל לפני 5 שנים וקיבלתי הפטר חלוט לפני שלוש שנים ורק אז פתחתי בבנק לאומי חשבון) .

באותו רגע רצתי לבנק עם אישתי , הופנתי לסגנית מנהלת הסניף גב' אוסנת שאול שזו מסרה שהיא שמעה על המקרה לאחר שהתעקשנו להבין היא הלכה לבדוק ומסרה שבנק לאומי החליט מתאריך 11 באפריל לחסום לכל מי שפושט רגל את חשבון הבנק עד שימציא הפטר חלוט, שאלנו אותה למה לא היה יותר פשוט לבקש במקום לחסום ולעשות לאנשים עוול ולתת לנו לחיות בדאגות היא מסרה שבנק לאומי לא מודיע, באותו רגע העברנו לה במייל מסמך המאשר את סיום פשיטת הרגל ושאלנו מתי תבוטל החסימה ונוכל למשוך מהחשבון כסף למחייה ואף הסברנו שאם לא נעביר כסף לחשבון של רעייתי נהיה ביתרת חובה גבוהה , היא מסרה שהיא לא יודעת ושיש צורך להתקשר כל יום למוקד לבדוק אם הוסרה החסימה ובתקווה שיסירו, בקשתי ממנה בנימוס אם היא יכולה לבדוק ביום שני ולהתקשר להודיע לנו והיא סירבה.

1. מדוע בנק לאומי מחליט לחסום ביום בהיר חשבונות בנק?
2. מדוע לא לעדכן את הלקוחות?
3. איך פתאום חוסמים חשבון פעיל ומונעים ממנו להשתמש בכספים שלו
4. עם כל הטכנולוגיה המתקדמת היום לא קיבלתי הודעה/ מכתב מקדים בנושא
5. אם החליט בנק לאומי להוציא נוהל למה לא לצאת עם הודעה בתקשורת/ מדיה חברתית על הליך זה ולתת הזדמנות ללקוח להמציא אישורים לפני חסימת חשבונות והסרת מיופי כח.
6. למה לא לעשות בדיקה ביום שהגעתי הרי ציינתי בפניהם שהייתי פושט רגל ואם זה יכול להיות קשור למשהו , כמנהלת הסניף בטוח שידעת על נוהל כזה לא עלה בדעתך לבדוק או למסור לנו מידע שיתכן שזה קשור לאישור של הפטר חלוט למה לגרום לנו להגיע שוב לסניף יום למחרת ולא למסור מידע מדויק לפקידה גם ביום למחרת מה צריך לעשות הרי שיכלנו לשלוח במייל באותו הרגע את המסמך.

‌נעשה לי עוול גדול ותחושת זילזול בבנק לאומי ובסניף הבנק ודורש את בדיקתכם המעמיקה בנושא.




 
close