עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - צריכה עזרה ועצה של עורך דין
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
11/06/2019 10:50
אז ככה.... לקח לי שבוע וחצי לחשוב אם לרשום או לא לרשום את הפוסט הזה. אבל די חייבת לפרוק, ואולי אולי על הדרך מישהי/ו יתן לי נקודת אור קטנה לפיתרון הבעיה. אני ובעלי נפלנו על זוג נוכלים וניצלו תמימות וטוב לב של בעלי היקר. אז הסיפור מתחיל ככה..... באוגוסט האחרון הבית שלנו בקרית עקרון הושכר לזוג עם שני ילדים, בעלי לקח מהם צ'קים לכל השנה לשכירות, צ'ק של חברת חשמל (לא חתום), וצ'ק של מי ציונה (לא חתום), וגם צ'ק שאמור להיות צ'ק ערבון על סך 10.000₪ חתום אבלללל רשום בצ'ק לא לפירעון! מה שאומר שבעצם בעלי מחזיק דפים חסרי ערך ולא צ'קים. חוץ מהצ'קים של השכירות הם חתומים כמו שצריך להיות , אך הדיירים מבטלים אותם (חשוב לציין שהצ'קים של אמא של הדייר) ,המים לא שולמו מאוגוסט (מיום כניסתם לבית) וחשמל כבר 5 חודשים לא שולם. וגם השכירות מתחילים לחזור צ'קים בגלל ביטולים. הדייר לא הפסיק לאיים על בעלי ואמר לו שהוא ישחיט את הבית, ולא ישלם ולא יצא משם עד מתי שבא לו,מאיים עליו שהוא מאפיונר ושיזהר ממנו, ושיראה מי הוא דרך הגוגל, ופשוט חשכו עינינו השכרנו את הבית למאפיונר! נכנסנו לתוך מערבולת.

לפני כשבוע נסעתי מיוזמתי לקרית עקרון עם הילדים שלי במטרה לדבר עם אשתו של הדייר ולהראות לה שהיא לא נפלה על פראיירים ולהראות להם שמבחינתי איומים לא עושים לי כלום, (בחיים לא ראינו ולא שמענו אחת את השנייה חשוב לציין), וכשדפקתי בדלת די באסטרטיביות,היא פתחה לי את הדלת, ושאלתי אותה אם אפשר לעלות לדבר, והיא טרקה עליי את הדלת בצורה שפצעה לי את המרפק כי נעזרתי ביד בשביל לא לקבל מכה בכל הגוף. ואז יצא מצב שנכנסתי קצת לתוך הבית.

אמרתי לה שתתחיל לארוז כי זה הבית שלי והם לא רצויים יותר כאן, והיא פשוט הניחה את הילד שלה בן השנה וחצי על הרצפה צרחה, וצעקה, והחלה להטיח לי את הראש בקיר, ולגרור אותי על הקיר, כל זה וארבעת הילדים שלי ובעלי רואים הכל מנגד ופשוט מבוהלים ובוכים שהיא תעזוב אותי. (הילדים היו בבית של גיסתי והיא גרה דלת מול דלת והם יצאו בלי ששמו לב) , הדיירת ואני חייגנו למשטרה, והיא הגישה עליי תלונה במשטרה על תקיפה.

מהרגע שזה קרה הם ממרמרים את המשפחה של בעלי, וידינו כבולות כי החוק לצידם! (לא להאמין אה) , עבר כבר שבוע מהאז המקרה, ומאז הם עושים רק נזקים בבית שלי, משאירים כבר שבוע צינור מים דולק במרפסת והכל מוצף מים. ואין לנו מה לעשות נגד זה(כי אסור לי לסגור להם את החשמל והמים) החוק לא לטובתי! אני צריכה במדינה שלי בבית שליייי לחשוב שמישהו אורב לי בחוץ כל הזמן, להסתובב בלילות עם סכין כי אני חושבת שיש מישהו בבית שלי שאמר שינקום בי ובבעלי ,שני נוכלים ופושעים מנהלים והורסים לנו את החיים. הילדים שלי בפחדים עליי, עם סיוטים בלילות, עושות פיפי במיטה (ילדה בת 5 וחצי) מה אפשר לעשות מה??? פנינו לבית משפט לקבל צו פינוי מיידי מהבית והם אמרו שזה יכול לקחת חצי שנההההה. וגם אחרי שבאוגוסט נגמר החוזה הם יכולים להשאר כי זה נקרא דייר מוגן! מה קורהההה פה!?




 
close