עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - צריך עו''ד מעולה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
15/10/2019 11:11
שלום לכולם.

שותף עסקי שלי לשעבר הוציא ממני במרמה כספים.

כיצד זה התבצע? אני עוסק בתחום ההפקות ולפני כ-5 שנים הפקנו פרויקט ביחד כאשר טען בפניי שעלות הפרויקט היא 140 אלף ש"ח

השותף דרש ממני לשאת בחצי מהעלויות ומאחר ולא היה לי את הסכום המלא באותו הזמן הוא אמר שאפרוס אותו לתשלום חודשי בצ'קים כמעיין הלוואה עבור החצי שלי, ושהוא רוצה את הצ'קים מראש לכל ה-5 שנים.

בינואר 2018 היה ביכולתי לסגור את "יתרת החוב" וכך עשיתי בהעברה בנקאית חד פעמית על סך יתרת כל הסכום שנותר.

עוד באותו היום הגעתי לפגוש את השותף ולקבל את הצ'קים שלי בחזרה אך הוא הציג לי מסמך שטען כי בת זוגו לשעבר שהיא מנהלת בכירה באחד הבנקים חישבה את גובה הריבית והיא שווה ליתרת הצ'קים עד לסיומם. ביקשתי לקבל את המסמך או עותק שלו אך השותף טען באותו היום שאין לו איפה עוד לצלם או להדפיס והוא הבטיח לי שיביא לי עותק... שאגב עד היום אין לי אותו.

לפני כחודשיים בעת הגשת דוח מס שנתי רואה החשבון שלי הדליק לי נורה אדומה בעניין ואז התחלנו לבדוק לאחור את הדברים.

כך גילינו שהריבית שנגבתה כאן היא למעלה מ-30% בנוסף מעולם לא הציג לי השותף מסמך שמוכיח כי הסרט/ההפקה עלו כ-140 אלף ש"ח וכמו כן לטענתו הוא לקח הלוואה מהבנק על כל הסכום הזה וגם כאן הוא לא הוכיח לי כי באמת נלקחה הלוואה כזו. כאשר פניתי לשותף ודרשתי את כלל המסמכים הוא התחמק בטענות כמו: "מה זה משנה העיקר שיש סרט" או "בוא ניפגש ונדבר" "רק אל תלך למשטרה אחרת אין דרך חזרה" אגב שוחחתי עם מחלק הונאה ת"א ואלו ציינו בפניי שמדובר בסכסוך אזרחי (למעט נושא הריבית והמסמך המזוייף שאלו לטיפול של הרשות להלבנת הון... לא הבנתי למה...)

אשמח להרחיב כמובן, אך זה הבסיס לטענותיי וכמובן שיש עוד נזקים שנגרמו כתוצאה מכך. אני מחפש עו"ד מעולה שיוכל לעזור לי עם המקרה.

תודה.




 
close