עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - חוב למנהרות הכרמל
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
17/11/2019 09:08
היי,

שמי אלי... אני בן 33, נשוי , יש לי 2 בנות קטנות , אריאל – 7 , ועמית – תכף בת 4. ויש לי חוב של 80 אלף שקל למנהרות הכרמל...
רציתי לשתף שאני נואש.. אני לא מבקש כסף ... חלילה.. אלא רק עזרה.. מכל מי שיכול...
לפני כמה שנים ... נסעתי במנהרות הכרמל באופן יומיומי לעבודה שלי וחזרה, אני גר בטירת הכרמל ועבדתי בקרית ים, כך שכל יום הייתי נכנס מחוף הכרמל ויוצא בצומת הצ'ק פוסט...
לא אשקר, מטבעי אינני אדם מסודר.. הכל אצלי בבלאגן אחד גדול, נולדה לי ילדתי השנייה , אמא שלי חלתה בסרטן והעסק שלי הפסיד המון כסף... מה לעשות... החיים קשים... אבל על כל זה התגברנו.

לעניינינו , היה לי מנוי במנהרות הכרמל, ואיתו השתמשתי קבוע, שוב, באופן יומיומי.. אך מאחר שהיו לי בעיות בבנק , הכרטיס שלי הוחלף לכרטיס דיירקט – כזה שיורד במקום עם כל חיוב.

אני ( באשמתי !!! ) לא עדכנתי את מנהרות הכרמל... והמשכתי לנסוע ... כל יום.. הלוך חזור.

אחרי כמעט שנה, עצרו אותי בצד... אמרו שהמנוי שלי לא בתוקף ויש לי חוב מאוד גדול.. התקשרתי לברר.. אמרו שכן.. יש חוב של משהו כמו 50 אלף שקל... אמרו תכתוב מכתב למנכ"ל.. ויחזרו אליך... ברור שאף אחד לא חזר אליי.. ושוב... היו לי מספיק צרות כדי להתעסק בדברים אחרים.. וכך עבר המון המון זמן. ונחשו מה.. פתחו נגדי תיק בהוצאה לפועל , עיקלו לי את חשבון הבנק , עיקלו לי את המשכורת (כן.. לקחו לי 2000 שקלים מהמשכורת הענקית שלי.. קצת פחות מ6000 שקל).

ניסיתי לגשת לעורכי דין. אך כל עורך דין שדיברתי איתו ביקש לפחות 6000 שקלים לפני מע"מ... סכום שבאמת.. אין לי ... אז ניסיתי.. בדרכים אחרות.. ניסיתי דרך תוכנית הכל כלול.. דרך הצינור.. דרך רדיו חיפה.. דרך גדי ולצ'נסקי .. סמיון היחיד שהסכים להיפגש איתי.. לעשות איתי סרטון , שאף הגיע ל50 אלף צפיות.. אבל אף אחד לא דיבר איתי , פנה או ניסה לעזור.

הגשתי בקשה לוועדת ערר.. לא היה לי מושג שיש דבר כזה, כשהלכתי למשרדים התפעוליים של מנהרות הכרמל אמרו שיכולתי בעבר לפנות אליהם... אבל המועד עבר... בכל זאת שלחתי להם מכתב... ולשמחתי הם הסכימו לענות לבקשה שלי ולדון בתביעה... אמרו שמוכנים להסיר את העיקולים על המשכורת ועל חשבון הבנק.. רק אם אשלם את סכום הקרן בלבד.. ז"א סכום הנסיעות... שהינו 4700 שקלים... (הם דורשים 80 אלף...זה סך החוב)... לצערי.. אין ברשותי כזה סכום , בטח לא אחרי שלוקחים משהו כמו 2000 שקלים מכל משכורת שלי.. אבל שילמתי.. בתשלומים.. חודש אחרי חודש. עם כל עיקול.

יום הוועדה הגיע, סיפרתי את המקרה הנ"ל .. הגעתי בתחושה שהם בצד שלי.. שהם מנסים לעזור לי... לשמוע את מה שיש לי להגיד... שחוב של 4700 שקלים לא יכול להגיע ל80 אלף שקל !!! והכל שוב.. לפי חוק. אני מחכה חודש להחלטה. ושם מצויין –
- לא יכולים לדון בתיק שלי כי עבר הרבה זמן.

- זה כביש אגרה ומי שנוסע בו צריך לשלם.
- אני צריך לשלם למנהרות הכרמל הוצאות בסך 50 שקלים.




 
close