עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - חברה לניכיון אשראי
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
17/11/2019 13:32
מעבר למדינה שמציפה אותי בתשלומים, שירותים שכל אחד מנסה לגנוב אותי ודוחף אותיות קטנות, הנה מקרה קטן מתוך כמה עשרות שנתקלתי בהם לאחרונה.

חברת ניכיון , שנותנים לי שירותי ניכיון לסליקת כרטיסי אשראי, כי חברת האשראי מהגדולות בישראל (לא אגיד את שמם מחשש לתביעות וכו') הנכבדים מסכימים לספק לי תשלום רק בשוטף +60 (??!?!?)

לאחר שחברת הניכיון אשראי חייבה אותי מספר פעמים ללא ידיעתי על עמלות מגוחכות שלא צויינו על ידם (עלות הקמה, עלות חודשית, אחוז מהברוטו לשינוי תאריך העברת כספים, ועוד ועוד), והוחבאו באותיות קטנות, החלטתי לעשות מעשה ולהתנתק.

לאחר ההתנתקות, הודיעו לי מטעמם שהניכיון למחזור סליקה הקרוב לא יגיע כפי שאמור לאחר שבועיים, אלא 60 יום לאחר תום השבועיים האלה, מסיבה שאני כבר לא לקוח שלהם וזה מה שיש.

אז אמרתי אוקיי, בוא נגיד שאני ממשיך איתם כדי לקבל את המחזור הנוכחי ואז להתנתק כאשר אין להם כספים כדי לכבול אותי - תשובתם הייתה זה שעד שאין עשרות עסקאות חדשות אין לי בעצם דרך להתנתק מהם תוך קבלת כל הכספים שלי.

במילים אחרות, אתה לקוח שלנו או שהמחזור החודשי שלך נשאר אצלנו, ובהצלחה עם התשלומים השוטפים שלך בעסק ולך תמצא פתרון לשלם אותם.

מישהו מכיר / נתקל בנוכלות דומה / יודע לעזור בנושא?




 
close