עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - התייעצות עם מומחה לפשיטת רגל
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
09/12/2019 09:45
בוקר טוב עורכי דין נכבדים

הגרוש שלי בהליך פשיטת רגל כבר 3 שנים. בימ"ש פסק אחרי שביקש קציבת מזונות 2000 כולל מחציות (לפני זה היה 2000 פלוס מחציות) לילד אחד. העו"ד שלי מהסיוע המשפטי וגם העו"ד בסיוע משפטי שנתנה לי אותו אמרו לי שאני אשמור את הקבלות של המחציות וכשיגמר התהליך של הפש"ר אני אוכל לתבוע בהוצלפ את המחציות כי מה שקובע זה הפס"ד המקורי של המזונות ואין הפטר על חוב ישן או חדש.

פתאום הגרוש שלי אומר לי שהעו"ד שלו אמרה לו שהוא לא יצטרך לשלם מחציות אחרי שהתחננתי שיתחלק בקייטנה לפחות וזה כי זה גדול עליי כל ההוצאות האלה כי היה איזה פסק דין חדש שאומר שגברים בפשיטת רגל לא צריכים לשלם חובות חדשים שהצטברו בתהליך של הפש"ר כי זה בעצם גורם לזה שהם צובירם חוב גדול ואסור להם לצבור חובות ואז הם חייבים מלא כספים ולא באמת מצליחים להתחיל מחדש.. שאלתי את העו"ד שלי על זה והוא אמר שהוא לא שמע על זה....

האם זה נכון? מישהי שמעה על זה?? אני ממש מוטרדת, מדובר בעשרות אלפי שקלים במצטבר!

חייבת לציין שלא ברור מהפס"ד של השופט שלנו איזה הוצאות זה בדיוק כולל ואיזה לא. הוא חושב שזה רק חינוך שוטף. האם במידה ואני לא אוכל לעמוד בתשלומים למרות שאני כרגע מסתדרת אני אוכל לבקש שישלם יותר? האם יכול להיות מצב שכשיגמר הפש"ר הוא יבקש להוריד קבוע את המזונות בטענה שהסתדרתי עד כה אז לא צריך??




 
close