עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - מה עושים עם החובות?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
01/01/2020 12:24
הפטר חובות או לחלופין חדלות פירעון, יש מישהו שעבר תהליך כזה? מי שעבר יכול לספר קצת מה הקשיים? כדאי/לא כדאי?

הגעתי לקצה היכולת חוב שהצטבר לכמעט 150 אלף שקל לבנק, עזבנו את הדירה ועברנו לגור אצל אמא שלי, זוג עם תינוק בן שנה, אני אבוד לגמרי, כל חצי שעה שיחה אחרת מחברת אשראי שחזר לנו ההורדה שלהם, כל חצי שעה איום אחר על מעבר לטיפול עורך דין, הבנק לא מעניין אותו, לא בא לקראתנו, נגמרו כל האופציות! כל חיי תרמתי ועשיתי אירועים למשפחות מעוטות יכולת כמעט על חשבוני כי היה לי, היה לי לא מעט והייתי בתקופות טובות ופשוט התמכרתי לנתינה לחלש! תרמתי לנזקקים, חיילים, משפחות כל מי שרק היה צריך!

תרמתי אירוע לפני חודש אפילו שלי בעצמי לא היה כי האמנתי שמי שנותן מקבל, הסכום שתרמתי זה בדיוק הסכום שהכניס אותי לפיגור בחשבון של 15 אלף שבעקבותיו חסמו לי את הגישה לכל דרך אפשרית בבנק וחסימת כל הכרטיסי אשראי, הנה עכשיו אני בצד הנזקק.

ללא ברירה אחרי שבוע ללא שינה החלטתי ללכת לתהליך של הפטר חובות או חדלות פירעון, אני על סף הדיכאון, ללא שינה, מסתכל על הבן שלי שאין לי אפשרות פתאום ביום אחד לאפשר לו שום דבר ונקרע הלב , כואב לי פיזית!

רק שאני מפחד מהתהליך מאוד! מי יכול להמליץ לי או להפך? מי יכול להכיד כמה זמן זה לוקח, מה ההגבלות בזמן הזה? מה העלות של עורך דין?




 
close