עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - התראה לפני הוצאה לפועל
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
05/02/2020 16:53
מכתב התראה לפני הוצאה לפועל נשלח לביתה של חמתי על חיוב הקיים לי ולבעלי. כתובתה בעיר אשדוד ותגובתנו ברמת גן. מעולם לא קיבלנו מחברת נתיבי ישראל, כביש 6 מכתב לכתובת מגורינו. בבדיקה של המכתב שהגיע אליה בדואר רשום+ אישור מסירה מצויינת הכתובת שלנו, לכאורה, אולם בפועל כתובת זו לא שייכת לנו ואף אינה קיימת כלל..
בשיחותיי עם נציגי המוקד הם טענו שכתובות החייבים מתעדכנות אצלם בהתאם למסד הנתונים של משרד הרישוי (ולא משרד הפנים..ניחא) ולכן החוב, הקנס, הריבית וכו׳ באחריותי. הם סירבו לשלוח לי חשבוניות על נסיעות ואמרו שאוכל לקבל מידע רק מעורכי הדין. עורכי הדין ענו באופן דומה והבהירו גם הם שזו בעיה שלי שהכתובת אליה שלחו מכתבים שגויה כי היא תואמת לטענתם לזו הקיימת במשרד הרישוי.

בבדיקה של רשיון הרכב שלי עלה כי כתובת מגוריי תואמת ואילו הכתובת אליה נשלחו המכתבים היא השגויה ואינה מעודכנת עפ״י נתוני משרד הרישוי. פניתי שנית למוקד כביש 6 על מנת לברר נושא זה והפעם הם אמרו כי אם יש להם טעות, הנובעת מהזנה שגויה שלהם/ מפרטים שגויים שהועברו אליהם ממשרד הרישוי, כך או כל עליי לשאת באחריות.
כמובן שאשמח לשלם עבור הנסיעות עצמן, אך כרגע הם לא מוכנים להעביר אליי חשבוניות או לפנות למשרד עורכי הדין ולהסביר שנפלה טעות ברישומים שלהם בגינם לא קיבלתי חיובים.

מה עליי לעשות?
קראתי כי בגין התנהלות דומה לזו הם חויבו בעבר לפצות לקוחות (שליחת מכתבים לכתובות שגויות ביודעין).




 
close