עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - כסף ששילמנו בגלל איומים
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
08/09/2020 17:00
היי

אני מבקש לשתף את הסיפור שלי ולהתייעץ עם עורך דין מטעמכם לפני ייצוג משפטי אם אין ברירה.

ככה הכל התחיל לפני כ- חצי שנה אני והבת זוג שלי השתחררנו מהצבא והחלטנו להתקדם שלב קדימה ביחסים ולעבור לגור יחד והחלטנו לשכור דירה יחד במושב בצפון הארץ ... הכל יפה וטוב בעל הבית היה נראה נחמד הגענו חתמנו חוזה לשנה נתנו צ'קים צ'ק ביטחון על ס"כ 5,000 ש"ח והחוזה נשאר אצל בעל הדירה ( חוזה יחיד ללא עותק ) וכמובן גם הצ'יקים אחרי באמת 3 חודשי שכירות בעל הדירה מרים אילי טלפון עדי תשמע זה לא הולך אני מבקש מכם לעזוב ומיד לאחר מכן אשתו בצעקות "יש לכם שבוע לעזוב את הדירה ולעוף מכאן !"

שאלנו למה, מה קרה ? בעל הבית היה בטענה שהיינו צועקים ועושים לו רעש ושזה לא מתאים לו שנגור שם בעל הדירה ביקש מאיתנו לעזוב לקראת סוף חודש ה 3 של השכירות לא זוכר תאריכים מדויקים.

התחלנו לחפש דירה ומצאנו למזלנו דירה עקב הודעתו המוקדמת של בעל הדירה נאלצו לעזוב ומכך לשלם פעמיים שיכרות גם לדירה חדשה חודש מראש וגם לבעל הדירה שזרק אותנו שכירות ביקשנו מבעל הדירה להתחשב כי בכל זאת אנו זוג צעיר עם משכורת מינימום ואמר אין בעייה אתם לא עוזבים וחותמים לי על זכרון דברים שנכתוב בכתב יד שאתם נותנים לי סכום של כ 3000 שקל על החודש האחרון שגרתם יש לכם 4 חודשים לשלם לי את זה ובנתיים הצ'ק ביטחון נשאר אצלי ...

אחרי 4 חודשים מתקשר אלי בעל הדירה ואומר לי מה עם הכסף אמרתי לו תשמע אתה זרקתה אותנו מהדירה ללא התראה סבירה נגרם לנו נזק כלכלי כי עברנו לבית אחר ללא ריהוט שהיינו צרכים לרכוש הכל מאפס ונגרם לנו נזק כלכלי, אני מבקש ממך לוותר לנו על חצי מהסכום לפחות והוא לא נענה לבקשתי וצעק. ביקשתי את החוזה שכירות כדי לפנות למשרד עורכי דין והוא אמר לי שנעלם החוזה.

פתאום אני מתקשר לבן שלו שדרכו היה מתווך מחתחילה כל הדירה והוא איים עלינו שיש לו כסף והוא ישכור עורך דין שימרר לנו את החיים עם עד מחר לא נשלם את הכסף וצעק עלינו. קרא לנו גנבים איים שהוא מכיר אנשים בכל מקום וכל יום שלא נשלם נראה אותנו גברים ושהוא יוסיף ריבית משל עצמו לחוב כביכול אם לא נשלם.

עכשיו אני כמובן נבהלתי ולא רציתי להסתבך עם עבריינים / פלילים אנו זוג צעיר וישר לקחנו כסף שהלוונו מההורים ושילמנו יום למחרת כי פחדנו עקב האייומים עכשיו מה עלינו לעשות לשתוק ? לוותר ? להיכנע לעבריינות ? אנו יודעים שלהגיש תלונה במשטרה זה לא ראלי כי לא איומיים חדים וברורים בשיחה איתו שהקלטנו אשמח.




 
close