מנוהל על ידי לירון שיר משרד עורכי דין

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - התנהלות חומרה של הבנק
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
11/09/2020 15:32
היי
סבתא שלי מנהלת את החשבונות בבנק מסויים, לפני חודש הייתה תקרית לא נעימה מול אימי שהיא מורשית חתימה, (הבנקאית לעסה מסטיק כל הזמן ואמרה לה להיות בשקט ששאלה שאלות שרלוונטיות להגעה שלה.. ולקינוח בתגובה לכך שאמא שלי אמרה לה שהשירות שלה הוא לא נעים- צרחה עליה לאוזני כל הנמצאים שהיא מנסה לגנוב מסבתא שלי כספים..) התלוננו לפניות הציבור וכמובן שלא קרה כלום חוץ משיחת התנצלות

לפני כשבועיים סבתא ואמא ניגשו לסניף לבירור יתרת חשבון מטח (פנסיה מחול) ומשיכה של הכספים- הונפק דוח יתרה של איקס שקלים, סבתא משכה את הסכום שרצתה ויצאה

לאחר מספר ימים בנקאית יצרה קשר עם אמא שלי בטענה שהסכום שנמשך הוא גבוה מהיתרה וסבתא במינוס (הבנקאית שקיבלה אותן רשמה יצרה בדולר במקום בשקל או משהו כזה).. אמא שלי ביקשה שוב ושוב שתשלח רק תנועות של חשבון המטח והסבירה שמה שמגיע הם יחזירו, אותה בנקאית מרחה אותה מספר ימים שלחה לה עוש של החשבון הרגיל ואת היתרה שהיא טענה שהייתה קיימת בפועל

אמא שלי שוב ביקשה את פירוט התנועות בחשבון המטח- הבנקאית אמרה ״אין בעיה״ ומה שקרה מאז ללא התרעה מוקדמת- משכו כסף מהחשבון הרגיל חייבו אותה על עמלת המרה וסגרו את המינוס במטח- כל זה שוב ללא התראה, אמא שלי הוציאה לסבתא שלי דוח עוש וראתה את כל זה בעצמה

לאור ההיסטוריה עם הבנק והטיפול הבזוי שלהם בתלונות- מה עוד ניתן לעשות? זה חוקי מה שעשו בכלל?
לא מספק להתלונן לפניות הציבור של הבנק כי בפועל לא קורה כלום

סבתא שלי אישה בת 81 שלא צריכה לסבול את כל זה




 
close