עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

הוספת תגובה ל - מה לעשות מול בנק לאומי?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי*


*(אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
20/06/2022 21:59
הי,
אני בסניף לאומי שממש לא נותן שירות. אני מתאימה לקבל שרותי לאומי אישי בטלפון, אך הם טוענים שהסניף שלהם אינו מקושר לשירות.
ביקשתי לעבור לסניף שכן מקושר לשירות, ופתאום בסניף שלי אמרו שאין בעיה והם יקשרו אותי לשירות, אך לא עשו כך. ימים של טלפונים ו"כתוב לבנקאי"- כאשר ה"בנקאי" כותב שפנייתי טופלה והוא סוגר אותה, למרות שלא טופלה. כך שוב ושוב. ממש התעללות.
הצלחתי איכשהו להגיע טלפונית למנהל לאומי אישי, שהבטיח לי במייל כתוב, שהוא מצרף אותי לשירות, ועוד כמה תנאים שביקשתי.
לאחר יומיים הוא כתב שהוא עזב את תפקידו. הוא לא העביר את הטיפול בי למישהו אחר, כפי שהבטיח, ושוב אין לי עם מי לדבר.
ניגשתי פיסית לסניף אחר, בו נאמר לי שמקבלים שירות לאומי אישי. הם החתימו אותי על טפסים לפיהם אני מבקשת לעבור לסניפם. נתנו לי לחכות עוד חצי שעה, כשחשבתי שהכל מוסדר , ואז חזרו ואמרו שלא הצליחו לתפוס את הסניף שלי כדי לקבל אישור העבר ( מוזר, גם אני לעולם לא מצליחה לתפוס אותם..)
ולכן לא יכלו לסיים איתי את התהליך. בינתיים הוסיפו שאינם יכולים להבטיח שצורף לשירות לאומי אישי, וכן לא הסכימו לצרפני לצוות הספציפי בסניף, שהובטח לי לעבור לטיפולו.
משהו נראה ממש מסריח. אני לקוחה בלי חובות בלי בעיות, ונראה שכל הזמן מישהו מתקיל את הבקשה הבסיסית שלי לקבל שירות טלפוני זמין ומקצועי.
יצאי מהסניף הנוסף, במצב שמצד אחד חתמתי על בקשה לסגמנטציה, ומצד שני לא נעשה התהליך. אמרו ש"יחזרו אלי טלפונית מחר", אבל לא הסכימו לקבוע לי תור מסודר. כשהתעקשתי שהכל לא ברור - הגיעו המנהל וסגנו כדי כמעט לגרש אותי. כדי לפטור את הפקידה מלהשקיע בי עוד רגע מיותר, כי - היי, זה רק הכסף שלי, כאילו להם אין אינטרס.
עוד שניה היו מלווים אותי החוצה.
בקיצור, מה לעשות?
אני רוצה לעבור מהסניף המקורי שנותן יחס נוראי, אך לא לעבור לסניף החדש בו התייחסו אלי היום מגעיל במקום לגייס לקוחה טובה כמוני.
לא ברור לי באיזה סניף באיזורי אוכל לקבל יחס אישי גם פיסית בסניף וגם להיות מצורפת ללאומי אישי.
הסניפים שהייתי רוצה לברר עליהם הם סניף אזור או סניף המרגנית בחולון.
בלאומי קול לא יודעים לתת מידע לגביהם וכמובן שאי אפשר ליצור עימם קשר ישיר.
מה לעשות?




 
close