פורום פשיטת רגל Bankruptcy Law מנוהל על ידי עורכי דין ומומחים פיננסים...
פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל | עמוד 5


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים

דרגו אותנו:
| דירוגך () בוצע בהצלחה
 (13) דירוגים | דירוג ממוצע (5)
5 stars - based on 13 reviews

פורום פשיטת רגל


נושא
מחבר
תאריך ושעה

אורית
06/01/2022 13:02
שלום,בתאריך 3.2015 פסקה שופטת לטובתי הוצאות עו"ד על תיקון תביעה .
העו"ד שלי אמר שנחכה לסיום הליכים ונתקזז. בסופו של דבר לא התקזזנו והוא גם קיבל פסיקת ביניים ותבע אותי בהוצל"פ על מלוא הסכום מבלי לקזז את הסכום שחייב לי. שילמתי לו כל הסכום שקבע ההוצל"פ אז.
במקרה גיליתי לאחרונה את המסמך על פסיקת השופטת על הסכום שחייב לי.

מה ניתן לעשות ? האם ניתן לפנות ישירות ללשכת הוצאה לפועל עם פס"ד ולבקש הסכום כולל הצמדה מתאריך 3.2015 ?האם צריך לפני כן לפנות אליו ולבקש שישלם? תודה
רק שואל
04/01/2022 20:50
שלום אשמח לעזרה מבולבל מאוד הציעו לי ללכת לחדלות פרעון רק שאני חושש מהתהליך יש מישהו שעבר ויכול להגיד שבוודאות החובות נמחקים לאחר ההסדר אני יודע שיש הליך של חצי שנה עד שנה ומשהו שבו מסכמים את הכל עם ההסדר והמשפט וכל כמה חודשים צריך להביא חשבוניות
1) האם לאחר שבית המשפט קבע את הסכום עדיין צריך להביא חשבוניות?
2) האם זה באמת 5 שנים או יותר?
3) והאם יכולים לשנות לי הסדר לאחר פסיקת בית המשפט הכוונה שאם אני משלם לעו"ד ואחרי כמה חודשים סיימתי לשלם האם הנושים יכולים להגיד עכשיו תעביר אלינו את מה ששילמת לעו"ד?
תודה לעונים
תמי
22/12/2021 18:09
מתנהלת עם כרטיס דיירקט מצוין. אלא שיש מקומות, כמו בתי מלון, שהדיירקט לא תופס. לא ידעתי, והתבאסתי. ביקשתי מהבנק כ.אשראי תוך בנקאי עם מסגרת מינימלית, רק לצורך מקרים כאלו. קיבלתי דחיה, כי נתוני האשראי שלי לא חיוביים (שנה וחצי מאז סגירת התיקי הוצאה לפועל)
חשוב לציין, אין לי ולא צריכה אשראי בחשבון. נמצא בזכות כל הזמן!! מה עושים? בבנק ישראל אמרו לי שניתן להתלונן על בנק/סניף בפני המפקח.
גבי
16/12/2021 07:53
שלום.
אשמח להתייעץ (ואולי גם לטפל)
היה לי חוב לבנק פועלים שסגרתי אותו מולם על ידי עורך דין - שילמתי להם ונסגר החוב.

כרגע אני עם bdi שלילי. ניסיתי לפתוח חשבון בנק משותף עם אישתי שנוכל לקחת משכנתא וכו.

השאלה אם אני יכול למחוק את ה-bdi שלילי.
והאם אני יוכל לאחר מכן לקחת משכנתא או הלוואה מהבנק וכו?
תודה
קארין
10/12/2021 08:08
שלום אשמח לעזרה של עורך דין מנוסה בתחום.

חייב בהוצאה לפועל שגר בשכירות. האם מדווח לבעל הדירה כי הוא נכנס להליך הוצאה לפועל / חייב בהוצאה לפועל? בחקירת היכולת צריך להציג את החוזה שכירות .
שואלת עבור חברה שהבעל חייב בתיקי הוצאה לפועל האם יש להם זכות לדווח על כך לבעל הדירה ? במידה וכן מה עושים במצב כזה ? זה יכול לגרום לבעיה עם המשכיר , אין אפשרות לצאת מהדירה גם עקב חוזה וגם אין להם מקום אחר להתגורר בו , ובמצב הנתון לא יצליחו להשכיר דירה אחרת מן הסתם , אי אפשר להשאר ללא קורת גג.

האם מותר להם לעקל את הסכום של השכר דירה מתוך המשכורת? שהרי זה גורם לבעיה נוספת עם הבעלי דירה שגם יוכלו לפנות להוצאה לפועל עקב הפרת חוזה.
אורטל
23/11/2021 16:22
כביש 6 פתחו לי 3 תיקי הוצאה לפועל בשנה וחצי האחרונות. הסכום הכולל הוא מגיע כמעט ל-20,000 שקל!

זה לא הגיוני בשום צורה! אבל אני מרגישה שאני נלחמת במלחמת שווא כי אין לי תשובות והם כאילו מראים חשבוניות אמיתיות אבל איך מנסיעה של 150 שקל בחודש זה מגיע לסכום חובות של 20,000 שקל ובאמת יש להם את האפשרות הזאת ?

מה עושים איך נלחמים בזה ? רק לפני חודשיים פתחו לי את התיק השני והבוקר את התיק השלישי על סכום של 8 אלף שקל.
מרשים לעצמם לעקל לי את החשבון להגביל אותי מה לא.
להתקשר לאיים לנתק לי ולהוציא לי עוד תיק.

איך מתמודדים עם כביש 6?
עמית
22/11/2021 12:40
היי שלום נמצא בתהליך כבר יותר מ 3 שנים והמנהל המיוחד לא משחרר ממני בתענות כאלה ואחרות וכפוף למשפט מבקש ממני ניירת ומבטל את הדיון למרות שיש לו כמעט שנה מדיון לדיון כדי לבקש את הניירת עד כמה זה תקין ??? ועוד שאלה ....אני לא מבין איך זה לא ניגוד אינטרסים אם הוא מקבל אחוזים מ התיק שלי מ הקופה אז מן הסתם שהוא ירצה לסחוט את הלימון עד הסוף ???
ש.כ
21/11/2021 09:09
שלום עורך דין נכבד,

רציתי לשאול לפני חודשיים הבן זוג שלי נעצר והיה עלי סכום של 70 אלף שח שהוצאתי מהבנק.

והשוטרים תפסו ולקחו לי אותו ביקשתי להראות להם אישור שהוצאתי את זה מהבנק (דרך האפליקציה).

וסירבו למחרת בבית משפט בדיון שלו הראתי לשופטת את האישורים אך לא נתנה בפרוטוקול הצהרה שאוכל להוציא אותם האם יש דרך שאוכל להוציא את הכסף שנתפס?
יסמין
09/11/2021 21:16
היי
לפני כעשר שנים, בסביבות גיל 22, עברתי פשיטת רגל בגלל חוב באמת טיפשי (עצה משפטית גרועה).
מאז ,ולמרות שעברתי שנים מאז ההפטר ואינני מחשיקה באף חוב, הבנק עדיין טוען כי קיימת לחובתי דרגת אשראי לא תקינה בגלל "חוב שנמחל".
בפועל אני בדיוק לפני התמחות ולפני תואר שני, עובדת באחת החברות הגדולות במשק הישראלי וצפויה לקבל לידי נכס בירושה שאותו אני רוצה לשדרג עם משכנתא משלימה (הנכס נקי ממשכנתא).
האם במצב הנתון רצוי שאעשה שימוש בחברות שמנקות נתוני bdi?
אלברט
18/11/2021 09:41
נשמע לא הגיוני שאחרי 10 שנים נקיות עדיין יש לך בעיה של BDI שלילי. אפשר לבדוק את זה בקלות ולהגיש פניה למחיקת הנתונים הישנים גם לבד, לא חייבים לקחת עורך דין או חברה שעושה את זה.
נתי
07/11/2021 18:49
היי
שאלה
ההיתי בתהליך פשיטת רגל 3 שנים
קיבלתי הפטר מותנה
וכעבור כמה ימים שילמתי את כל הכסף
במכה
עכשיו עדיין לא קיבלתי הפטר חלוט
עברו כבר 4 חודשים
זה הגיוני?
והבנק שלח לי עכשיו הודעה שהכונס הנכסים עושה לי הגבלה בחשבון
זה הגיוני?
המשרד עורכי דין שלי סגור כרגע
זה דרך סיוע משפטי
יש מצב פשוט לא קיבלו תכסף עדיין?
הכונס נכנסים?
מרי
03/11/2021 14:34
אשמח לעצתו של עורך דין מומחה בתחום,

כשבעלי (ג + 2) התחיל את תהליך הפשר הוא לקח עו"ד נטול נסיון בתחום שלא כל כך עשה עבודתו נאמנה, הטעה בתשובות שנתן על שאלות שאני זו שאלתי כשהכרנו ועברנו לגור יחד. עם הזמן ועם הדיונים (ששוב אני זו שעד לדיון הכינה דוחות שולחת שואלת מבררת והעו"ד רק מעביר מיילים למנהלת המיוחדת) הכניסו אותי לתמונה והגשתי דוחות עבורו שכללו גם הכנסות והוצאות שלי (בטענה שמנהל תא משפחתי משותף) בסופו של דיון בעלי קיבל תוכנית פרעון של 1500 שח ל4 שנים כשהיינו רק זוג שגר יחד. ( שוב אילולא העו"ד המצב היה אחרת)
*ניסינו להחליף עו"ד אבל זה לא התאפשר כי כבר ניתנה תוכנית פרעון*
מאז ועד היום אנחנו אמנם משלמים בזמן אבל כל בעיה שנתקלנו בה (קורונה, פיטורים מעבודה, שינויים בשכר החודשי) הייתי יוצרת קשר עם העו"ד והוא לא היה עונה או עונה ומנפנף ורק עושה טובה ששולח למנהלת המיוחדת או לשופט. וכמובן שהיינו מקבלים תשובות שליליות על על בקשה להפחתה בעקבות שינויים.
כיום אנחנו עם ילד נוסף שנולד וזהו שינוי משמעותי בסטטוס שלמיטב ידיעתי מחייב הפחתה בתשלום החודשי.
פניתי לפני חודש ושלחתי את כל המסמכים לעו"ד אך הוא לא שלח כלום לאף אחד ומסנן אותי כבר כמה ימים.
האם יש דרך שבה אוכל להתקדם בנושא?
האם אני יכולה לפנות ישירות למנהלת המיוחדת(שלא מתה עלינו בלשון המעטה) או לשופט?
תודה
הארי
30/10/2021 21:48
היי, אני ורעייתי חיים בחובות (ברוך השם לא חסר( במשך שנים מתגלגלים מהלוואות לעוד הלוואות צברנו חובות של כ 350 אלף ₪ שמתוכם רעייתי חתומה על 150 ₪ ההחזרים החודשיים חונקים 9500 ₪ רק החזרי הלוואות ללא מחייה מינוס על הקצה שומרים איכשהוא על מאזן סביר בחשבון עו"ש ללא חריגות -
אבל חיים על הקצה.

כל פעם אנחנו מעוניינים בתחילת הליך חדלות פירעון בלית ברירה וחוששים מכך התייעצנו עם עורך דין אך עניין השכ"ט מרתיע מאוד לאור המצב שאנו נמצאים אנחנו לא הגענו למצב של עיקולים ולא הגענו למצב של פתיחת תיקי הותאה לפועל או הגבלת חשבון בנק אבל חנוקים כלכלית פתיחת הליכים מחייבת באגרות שאין לנו איך לשלם אשמח לסיוע /ייעוץ על האפשרויות
יתרת חוב
פרוספר אוחיןן
24/10/2021 15:00
רציתי לדעת כמה נשאר לי לשלם בחוב פשר
תודה
ע.א
18/10/2021 09:30
לאחר פסק דין ... השופטת פסקה הוצאות , הצד השני נמצא בחדלות פרעון
ואינו מעוניין לשלם
לאחר פגישה בהוצאה לפועל אי אפשר לפתוח תיק מאחר והחייב בחדלות פרעון...
הוצאה לפועל מפנים לבית משפט... בית משפט ( בשיחה טלפונית עם המוקד ) לגורמים שלא יודעים לתת תשובה ...
מה אפשר לעשות ?
Bullet
03/10/2021 00:04
שלום
יש לי שאלה ואשמח לתשובה עניינית .
לבן זוגי נפתח תיק הוצלפ בגין מזונות , לא משנה שהמעשה נעשה במרמה התיק הוא על סכום קטן ועוד בן זוגי נמצא בזכות .בן זוגי נלחם על התיק באופן עקרוני להראות את העוולות שנעשו לו ועדיין כל חודש כספים מועברים להוצלפ עד שהתיק יסגר אך זה נעשה בעצלתיים .
חשבון הבנק מעוקל האם במקביל ניתן לפתוח חשבון בנק בבנק אחר מבלי שיהיה מעוקל האם קיים דיווח לשאר הבנקים בנושא או שהעיקול נעשה לבנק הזה בלבד .
תודה
לירון שיר עו״ד
10/10/2021 08:02
העיקול יחול בכל חשבון שיפתח
שמעון
05/10/2021 21:22
אני לאחר קבלת צו תשלומים על ידי ביץ משפט מחוזי מה שאומר שאני כבר מוכרז כפושט רגל.
אני חושב להתפטר ממקום העבודה שלי מה דינם של כספי הפיצויים שמגיעים לי מהעבודה האם אקבל משהו או שהכל הולך לקופת הנשייה?
לירון שיר עו״ד
10/10/2021 08:01
הם שייכים לקופת הכינוס. אלא אם הוסכם אחרת
צביקה
21/09/2021 16:34
שלום

האם בהליך הדיון מציע השופט לשני הצדדים (קיים נושה אחד) לצאת ולנסות להגיע להסדר? במידה ומגיעים לדיון ובסופו של דבר קיים הסדר בין הנושה לחייב האם קיימת הכרזה כי החייב "פושט רגל"? או שעצם ההסדר/פשרה בין הנושה לחייב הוא תחת הגדרה אחרת?

ומהם ההבדלים וההשלכות (אם קיימים) מבחינה עתידית?

אודה מראש להסבר
תומר
09/05/2019 21:35
בנק לאומי החליט לחסום חשבונות של מי שיהיה בעבר פושט רגל ללא הודעה מוקדמת כדי שיביא מסמך של הפטר חלוט חוצפה!!!!

בתאריך 5/5 נסיתי להכנס לחשבון הבנק שלי דרך האפליקציה של רעיתי שהיא מיופת כח בחשבוני וגיליתי שאין לי אפשרות

בתאריך 6/5 ניגשתי עם רעיתי לסניף בנק שי עגנון בירושלים והנציגה שפגשה אותנו מסרה שרעיתי הוסרה מחשבוני כמיופת כח ושחשבון הבנק שלי נחסם , תשובתה שאין היא יכולה לדעת למה ושהיא צריכה לשלוח בקשה לבקרה, פניתי למנהלת הסניף ותשובתה הייתה אין לה מושג ואין ביכולתה לעשות דבר.

עלי לציין שחשבון עובר ושב יש לי 23,000 זכות ומשכורת שצריכה להכנס ב 8 לחודש של עוד כ 10,000 שח ניסיתי להסביר להם שאני חייב להעביר לחשבון של אישתי כסף כיוון שההוצאות יורדות מחשבונה ואנו נהיה במינוס גבוה אם לא יועבר כסף לחשבונה, את המנהלת זה לא עניין ואף לא ניסתה לפתוח מחשב כדי להבין ואין היא יכולה לעזור.

למחרת התקשרה הפקידה ומסרה שכיוון שאני פושט רגל החשבון חסום והיא לא יכולה לעשות עם זה כלום (עלי לציין שהכרזתי כפושט רגל לפני 5 שנים וקיבלתי הפטר חלוט לפני שלוש שנים ורק אז פתחתי בבנק לאומי חשבון) .

באותו רגע רצתי לבנק עם אישתי , הופנתי לסגנית מנהלת הסניף גב' אוסנת שאול שזו מסרה שהיא שמעה על המקרה לאחר שהתעקשנו להבין היא הלכה לבדוק ומסרה שבנק לאומי החליט מתאריך 11 באפריל לחסום לכל מי שפושט רגל את חשבון הבנק עד שימציא הפטר חלוט, שאלנו אותה למה לא היה יותר פשוט לבקש במקום לחסום ולעשות לאנשים עוול ולתת לנו לחיות בדאגות היא מסרה שבנק לאומי לא מודיע, באותו רגע העברנו לה במייל מסמך המאשר את סיום פשיטת הרגל ושאלנו מתי תבוטל החסימה ונוכל למשוך מהחשבון כסף למחייה ואף הסברנו שאם לא נעביר כסף לחשבון של רעייתי נהיה ביתרת חובה גבוהה , היא מסרה שהיא לא יודעת ושיש צורך להתקשר כל יום למוקד לבדוק אם הוסרה החסימה ובתקווה שיסירו, בקשתי ממנה בנימוס אם היא יכולה לבדוק ביום שני ולהתקשר להודיע לנו והיא סירבה.

1. מדוע בנק לאומי מחליט לחסום ביום בהיר חשבונות בנק?
2. מדוע לא לעדכן את הלקוחות?
3. איך פתאום חוסמים חשבון פעיל ומונעים ממנו להשתמש בכספים שלו
4. עם כל הטכנולוגיה המתקדמת היום לא קיבלתי הודעה/ מכתב מקדים בנושא
5. אם החליט בנק לאומי להוציא נוהל למה לא לצאת עם הודעה בתקשורת/ מדיה חברתית על הליך זה ולתת הזדמנות ללקוח להמציא אישורים לפני חסימת חשבונות והסרת מיופי כח.
6. למה לא לעשות בדיקה ביום שהגעתי הרי ציינתי בפניהם שהייתי פושט רגל ואם זה יכול להיות קשור למשהו , כמנהלת הסניף בטוח שידעת על נוהל כזה לא עלה בדעתך לבדוק או למסור לנו מידע שיתכן שזה קשור לאישור של הפטר חלוט למה לגרום לנו להגיע שוב לסניף יום למחרת ולא למסור מידע מדויק לפקידה גם ביום למחרת מה צריך לעשות הרי שיכלנו לשלוח במייל באותו הרגע את המסמך.

‌נעשה לי עוול גדול ותחושת זילזול בבנק לאומי ובסניף הבנק ודורש את בדיקתכם המעמיקה בנושא.
תמיר
17/09/2021 21:55
תומר היקר,
צר לי לשמוע על העוול שנגרם לך על ידי בנק לאומי,
אני מזהה עם רגשותייך.
גם לי קרו מספר תקריות לא נעימות בעבר עם בנק לאומי וזאת הסיבה שעברתי להיות לקוח של בנק הפועלים.
כל טוב לך ואני מקווה שהדברים יסתדרו אצלך בהקדם.
bankhours.co.il
תומר
09/05/2019 21:38
זה המכתב ששלחתי לבנק ישראל ולפניות הציבור בבנק לאומי. חלילה לא דורש את בדיקתכם...
נועם
02/09/2021 23:24
שאלה טכנית לגבי דירוג אשראי.
עד כה הדירוג שלנו היה מושלם.
לאחרונה אנחנו בתהליכי בניית בית והיקף ההוצאות שלנו מטבע הדברים עלה משמעותית.
ההוצאות שלנו באשראי קפצו - התחייבויות באשראי של עשרות אלפי שקלים, כמובן שהכסף נמצא בעו״ש ואין בעיה של כיסוי.
ולשאלותיי,
הגדלנו מסגרת אשראי בכל הכרטיסים - האם מוריד דירוג?
בנוסף, לעיתים אנחנו מנסים לבצע עסקה והיא נדחית בעקבות מסגרת מלאה, האם הנסיון גיהוץ הזה מתועד באופן כלשהו?
אשמח למידע.
עמי
02/09/2021 15:54
שלום, רציתי לדעת איך יכול להיות שיש לי עיקול של נושה על הרכב וכספי הפיצויים והפנסיה ואותו נושה נכנס בתיק של ההסדר
כביכול שיוצאים להסדר כל העיקולים יורדים.
ובמידה ועשיתי תאונת עבודה כשכיר ומגיע לי כספי ביטוח וימי מחלה זה מעוקל לי גם?
תודה על ההתייחסות.




: עבור אל עמוד
 
close