פורום פשיטת רגל - מידע וסיוע לאזרח בנושא חברה שמסרבת לשלם חוב - הכנסו לפורום בהנהלת עורך הדין ג'קי בובליל...
חברה שמסרבת לשלם חוב - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל


עורכי דין מנוסים בכל הארץ לשירותך

חייגו לשיחה אישית: 072-334-1001מחיקת חובות, חדלות פירעון והסדרי נושים


פורום פשיטת רגל

נושא
מחבר
תאריך ושעה
10/12/2017 16:59
אני עוסק פטור, לוכד נחשים. לפני כמה שבועות הזמין אותי מנהל עבודה בחברת בנייה מוכרת ללכוד נחש שטען שנמצא בתוך פיר מעלית. הוא אמר שלא יוכל לשלם באותו יום, מכיוון ומדובר בחברה גדולה הנחתי כי לא תהיה בעיה. הגעתי למקום ובפועל מדובר היה באתר בנייה - חדר מלא בקרשים וזבל שנצפה בו נחש כמה שעות קודם לכן. עשיתי את המיטב לאתר את הנחש, אך זה היה בלתי אפשרי. הייתי במקום מעל שעה, לכלכתי את הבגדים ושחקתי את הציוד, בנוסף לא דאגו לתת לי קסדה ונפלו לי אבנים על הראש מהעבודות בקומות העליונות. הנחש לא נמצא במקום, יכול להיות שהוא בכלל לא נשאר שם, יכול להיות שהוא היה קבור איפשהו מתחת לערמות הקרשים והבטון שלא ניתן היה להרים בידיים. אילו היה נותן לי תיאור נכון של המקום, הייתי מסביר לו עוד בטלפון שהסיכוי למצוא קלוש.
אם הייתי יודע שמדובר בעבודה מורכבת - הייתי קובע איתו סכום גבוה יותר בטלפון. אבל גם את הסכום שהסכמנו עליו, אותו בחור שהזמין אותי מסרב לשלם לי מכיוון ולא נמצא הנחש. ניסיתי במשך שבועיים לפנות לשירות הלקוחות של החברה, כל פעם הסברתי את הסיפור מחדש - הם תמיד מבטיחים שיחזרו אלי תוך 48 שעות אך לא חוזרים, כנראה מתחמקים מהתשלום בכוונה.

איך אני גובה את החוב?

מה האופציות העומדות לרשותי על מנת לקבל את התשלום המגיע לי? הייתם נוקטים בפעולות נוספות לפני הגשת תביעה קטנה? (שיימינג בפייסבוק?) במידה ואתבע - היות ואין לי מושג מה שם המשפחה של אותו מנהל עבודה (וכמובן לא את הת.ז שלו), אין לי רעיון איך אוכל לכלול גם אותו בכתב התביעה.
תודה מראש




מרכז המידע להליכי פשיטת רגל מספק סקירה משפטית ופורום מקצועי
לאזרחים ובעלי עסקים הצריכים עזרה על מנת להתמודד מול חובות כספיים
,
נושים, תיקי הוצאה לפועל והליכי פש"ר.


ג'קי בובליל משרד עורכי דין לרשותך בכל עניין הנוגע להסדרת חובות כספיים, הליכי חדלות פירעון, הוצל"פ, מחיקת BDI שלילי, עיקולים ועוד!
 

ליחצו כאן לפניה וקבלת יעוץ משפטי אישי בענייני פשיטת רגל


ליחצו כאן לחזרה לעמוד הראשי של הפורום


 

האתר מנוהל על ידי ג'קי בובליל משרד עורכי דין
ניתן לשוחח עם עורך דין מנוסה בטלפון: 072-334-1001


 

שאלה בנושא: חברה שמסרבת לשלם חוב - פורום פשיטת רגל בהנהלת עו''ד ג'קי בובליל
 
close